ממליצה לכן לשמוע את השיר ברקע. 💋
2021
השנים הבאות שלהם יחד היו התקופה היפה ביותר בחייה; כשאור התחילה את כיתה יב׳, את שנתה האחרונה בתיכון, לירן התגייס לצבא. אמנם בזמן שעבר מאז, הם לא נפגשו בתדירות כזאת גבוהה כמו בשנה הקודמת, אבל הם כן נפגשו כמעט בכל סוף שבוע. מדי פעם גם באמצע השבוע. וזה היה טוב באותה המידה. טוב, כמעט. היא התגעגעה אליו, המון. והוא היה חסר לה. אבל היא ניחמה את עצמה שסופי השבוע הם הזמן שלהם, רק שלהם. אמנם קצרים, אבל שווים את המרחק ואת הגעגועים. שנה אחת לאחר מכן, הייתה השנה שהייתה הכי קשה להם בתור זוג. בגלל שכעת שניהם היו בצבא – ובבסיסים שונים, לא פחות ולא יותר – הם בקושי ראו אחד את השנייה. הם הגיעו לפשרות, כמו למשל להיפגש בכל סוף שבוע שני, אך לא תמיד זה התאפשר. בכל זאת, המשפחות שלהם התגעגעו אליהם וחיכו גם הם לפגוש אותם. ושניהם היו אנשים ביתיים, כאלה שקשה להם להתרחק מהבית, מהמשפחה האוהבת לזמן כה רב. היו להם קשיים, ריבים אפילו, אבל הם הצליחו לעמוד בזה ולהתגבר על כל הקשיים כמו גדולים. אולי אלו החיים, אולי זה קרה בגלל המרחק ביניהם, שהראה להם שגם עליו הם יכולים לגבור – ובעצם, גם על כל דבר אחר. מי יודע? למרות הכל, היה להם טוב ביחד. ממש טוב. ומטורף ככל שזה יישמע, זה אף עזר לזוגיות שלהם לפרוח. רק לאחר סיום השירות הצבאי שלהם, הם עברו לגור ביחד בדירה קטנה וסטנדרטית, שהתאימה לשניהם. והיום, חמש שנים אחרי, היא לא האמינה כמה הם הספיקו לעבור בזמן הזה, כמה הזוגיות שלהם התחזקה ועד כמה העולם שבחוץ גרם לה לחוות חוויות ולהיפתח לדברים חדשים. כשהייתה בצבא, לא יצא לה לפגוש הרבה את החברות הכי טובות שלה, אבל זה לא הרחיק ביניהן. להפך. למרות הקושי ולמרות שלא היה לה פשוט להיות בסביבה חדשה לגמרי עם אנשים לא מוכרים, היא חוותה חוויות שידעה שלא תוכל לחוות בכל מקום אחר – והכירה חברות נוספות, אנשים לחיים. היא לא התחרטה על תקופת הצבא. בכלל. כי למדה לראות את הטוב בכל דבר, להתמקד רק בדברים החיוביים, בנקודות האור הקטנות שמאירות את החושך… וידעה שדברים טובים עוד יגיעו בדרך. והיא צדקה. חמש שנים ביחד גרמו לשניהם להתבגר, להכיל אחד את השנייה אפילו יותר ממקודם, אם זה אפשרי… ולאהוב אחד את השנייה עוד יותר, בכל יום שעובר.
”בוקר טוב, אורורה שלי.“ אור הרגישה ליטופים עדינים בשיערה. קרני השמש נכנסו מהחלון והאירו את חדר השינה שלהם. היא שיפשפה את עיניה בעייפות, אך חייכה מהכינוי שלו אליה, שמלווה אותה מגיל שבע-עשרה ועד היום – והפך לכינוי האהוב עליה ביותר. לבסוף, אור פקחה את עיניה ופגשה בעיניו המחייכות של לירן.
”בוקר טוב, פרינס צ׳ארמינג.“ אמרה לו בחיוך גדול והצטנפה קרוב יותר אליו.
”פרינס צ׳ארמינג הוא לא מאגדה אחרת?“ שאל.
YOU ARE READING
ונהפוך שווים
Romanceזוכה בתחרות המאשין 2020-2021. חברה טובה היא חברה שעוזרת בכל מצב, בעיקר ברגעים קשים. חברה טובה תתן את כל כולה כדי שתהיי מאושרת. אבל מה אם מאחורי חזות שעוזרת גם ברגעים קשים, מסתתרת אחת שברגע האמת, תפנה את הגב לעברך? האם מישהי שהאמנת בה יכולה פתאום לה...