2.9

18 6 17
                                    

Selam ; biraz sinirliyim kusura bakmayın ailevi yani neyse...

Şarkı bölüme özel açmanız gerek
♥️ ♥️ ♥️ 🧡 🧡 🧡 💛 💛 💛

Gidiş günü;

Evet yola çıkmıştım herkezle görüşmüştüm yola çıktıktan yarım saat sonra arabanın lastiğinin patlaması ile yolda kalmıştık bir petrolün yakınındaydık en azından.

Tuna gelmemişti bende maldım gelicek sanmıştım.

Kutudan ne çıktı derseniz şöyle anlatıyım kutuyu açınca içinden altın ucu kalp şekklinde açılabilen bir kolye çıktı...
İçini açınca ikimizin fotoğrafları olduğunu gördüm ona siyah keçeli kalem varmı diye sordum arabayı açtı içinden çıkardı ve bana verdi hızla kalbin üstüne çarpı çektim.

Ardından kolyeyi boynuma taktım böyle daha güzel oldu dedim ve gittim sonrası doğum günüydü ve şuan buradayım.

Bir petrol ofisinde 30 veya 40 yolcuyla burda aptal gibi duruyorduk elimdeki karton bardaktan kahvemi yudumladım sol elim kolyeyle oynuyordu.

Az sonra şöför ve çalışanlar gelip bu olayın kasten yapıldığını yolun üstünde yol kapanı olduğunu söyledi işte bu ilgimi çekmişti.

Otobüs şirketi birilerini göndermişti ama gelmemişlerdi daha.

Az sonra ileriden bir ses duymaya başladım.

Arabamı sesimi desem uçakmı desem bilemedim çok hızlıydı.

Hemen ardından önümüzde lüxs bir jip durdu tam benim önümde ay Azrail geldi kesin Allahım inşallah Denizin kılığı ile gelmiştir özledim şimdiden.

Kapı açıldığında karşımdaki kişi beni şoko soktu Tuna.

"napıyorsun sen Burda?" güldü ve devam etti "seni bırakmamı istermisin" şaşkınca baktım "nereye?" kapıyı açtı ve aşağı atladı bir kaç adımda yanımdaydı eliyle çenemi tutu "ya istanbul yol üstü güzelim" elini sıkıca tutup çektim "sen sevgiline gidiyorsun herhalde istanbul yol üstü kalmış" yüzü düştü "ayrıldık"  dişlerimi sıktım "çiçekten çiçeğe konamasın siktir git lan gelmiyorum seninle bir yere" yokcular bir oooooo çekti keyfim yerine gelmişti.

Tam o sırada kaptan arabanın lastiğini değiştirmek için ekibin gelmesini bekleyemediğini kendi değiştirdiğini söyledi

Bende tunaya elimi saladım ve arabaya bindim tek duydum "gitme" idi...

Gözlerinden yaşlar akmaya başladı yolcular bu sefer bir aaaaa çekti bende ona bir nah çektim ve yerime kuruldum.

♥️♥️♥️🧡🧡🧡💛💛💛

Bölümü duygusal yapmak isteyen ama yapamayan ben ve dramım jdkndnmdndnmdkkdjd

Gökten selamlar... 👀

Gökyüzüne Kayanlar (Texting) tamamlandı...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin