Beklediğiniz bölüm yarın gelicek merak etmeyin.
Bölüm Besteme gormedensevdim
Medya : satürn taş yanlız
Evet başlayalım
♥️ ♥️ ♥️ 🧡 🧡 🧡 💛 💛 💛Sabah kalktığımda üstümde bir kırgınlık vardı.
Üstüme hızla pembe kazağımı ve siyah pantolonumu geçirdim saçlarımı malca bir topuz yaptım.
Ve esmanın olduğu yan odaya gittim.
Kapıyı açtım ve esmayı gördüm şok.
Esma kısa sarı bir kazak siyah bir pantolon giymişti yan taraftada askeri hoş botlar vardı saçlarını iki taraftan balık sırtı örmüştü ben ölüyim ya.
Sırf Deniz malı içinde bu kadar süslenilirmi (jdkksllbdjjd) eğer Deniz bu gün esmaya düşmese ben düşüncem.
Makyaj masasında oturan Esmayı hızla boynundan sardım.
"ya bende diyordum bu kız ne zaman uyanıcak" diyerek başladı.
Yarım saat sonra evden çıkmıştık ve evin önünde kırmızı spor bir araba vardı.
Hass Titan'mıydı.
Camların açılması ile karşımda Meriç buldum bu çoçuk çok tatlı lan.
"naber kızlar hadi atlayın bırakıyım sizi"
Her ne kadar onun Titan olmamasına kırılsamda aşıktım ona.
Elimle Esma'ya gel gel şeklinde işaretler yaptım.
Beş dakika sonra okuldaydık.
Hızla arabadan indim Meriç kolunu omzuma attı bende istemsizce elimi beline sardım.
Tam o sırada Meriçin birine bir şey anlatmak istediğini fark ettim ama bahçe doluydu.
Baktığı tarafa baktım Tuna, Buğra, Uzay, Kaan, Deniz, Doğu ve Furkan o taraftaydı tanıdığım tek onlar vardı orada ama daha onlarca kişi vardı .
Hızlı adımlarla içeri yürüyorduk Titanım beni böyle görmesini istemiyordum ama oldu artık.
Esma hızla Deniz aşksının yanına koştu bu kızın cıvık cıvık aşkı beni öldürücek. (Esma canı beni alınma tamamı ♥️🧡💛)
Çok fazla utanıyorum ve içeri doğru yürümeye devam ediyorduk resmen bütün okula biz sevgili olucaz havasını vermiştik.
TİTAN'DAN (Bayadır yoktu özlemişsindir)
"Pezevenk herif lan güvendim lan ben o piçe lan kızı aldı yanında götürüyor ben kızı açılamıyor bile o piç Pezevenk ya şerefsiz herif ama sen bekle Meriç ben şu kıza bir kimliğimi açıklıyım seni dayak bağımlısı yapıcam oğlum"
Meriç'den alamadığım hırsımı okul duvarlarından çıkarıyordum uzay ve buğra beni sakinleştirmek için çabalıyorlardı telefonumu hızla çıkardım.
Titan: satürn vazgeçtim
Anında online oldu bu beni mutlu etmişti.
Çocuklarımın anası 💜💙💚: buluşmaktanmı
Titan: hayır iki gün sonra değil hemen yarın buluşuyoruz
Çocuklarımın anası 💜💙💚: ah peki olur biraz hızlı oldu ama bende sabredemiycem
Titan: aynen bende seni daha fazla o piçle görmeye sabredemiyorum
Çocuklarımın anası 💜💙💚: farkındayım bende sana görünmek istemiyorum öyle ama aşk bu
Titan: aşk!?
Çocuklarımın anası 💜💙💚: evet ben Meriçe aşık oldum
Titan:kızım kulanıyor seni
Çocuklarımın anası 💜💙💚: bilmiyorum 🤷♂️
Titan: YETER
Çocuklarımın anası 💜💙💚 kişisin engellediniz
Naptım lan ben kızı engeledim
❤️❤️❤️♥️♥️♥️🧡🧡🧡💛💛💛
Yazarken çok keyif aldığım bir bölümdü herkez yarın ki bölümü beklesin jsnskkzksk
Şuna bas be kardişim
👇Muck muck muck öptüm kocaman 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋 Kelimeyi beş yüze tamamlamaya çalışıyorum nsmmslslala
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzüne Kayanlar (Texting) tamamlandı...
Teen FictionSatürn: kimsin 0545***: titan Satürn: nasıl yani 0545***: satürnün uydusu titanım ben Unutmayınki satürnün uydusu titandır. 👉💛👈