1.8

18 6 16
                                    

Bu bölümde kafanız dahada güzel karışıcak

Şarkıyı açın

Oyumu verin
♥️ ♥️ ♥️ 🧡 🧡 🧡 💛 💛 💛

Meriçin maçında ayağa kalkmış mal gibi bağırıyordum.

"Hadi Meriççç yaparsın koçum sana güvenim tam"

Meriç molalarda ya sabır bir susmadın bakışı atıyordu ama ben uslanmaz bir malım ve beni kimse susturamaz.

Galiba uğursuzdum Meriç tam potaya gelince bağırıyordum çocuk dönüp bana bakıyordu ve düzgün bir basket atamıyordu.

Şimdiyse Meriçin kırmızı spor arabasında azar yiyiyorum ve evet Titanında kırmızı spor arabası vardı yani en şüpheli Meriç bey.

"kızım senin çenen hiç durmazmı bir susmadın" güldüm "beni hiç bir kuvvet susturamaz Meriç"

Yüzünde küçük bir gülücük oluştu.

Aslında en çok aklıma takılan şey Meriçin şüpheli görmeye başladığımdan beri Titan hiç yazmadı yani Meriç daha bir şüpheli.

"senin yüzünden kaybettik" elimi sağ sola saladım "Hayır ben çok güzel olduğum için sürekli bana baktın" yavaşca konuştu "ha yani öylemi senin cırtlak sesin yüzünden oldu canım benim" kıkırdadım ve devam ettim "ha öyle yani seninde dikkatin çok dağınıktı" hızla devam etti "ama kaybettik" arkamı dönebildiğim kadar döndüm kollarımı çiçek yaptım ve sustum "küstünmü cidden?"

Susuyordum "peki ben nasıl barışırız biliyorum" acaba nasıl birden araba durdu kapıdan çıktı benim kapıma doğru gelince ben diğer tarafa döndüm keşke dönmeseydim.

Birden havalandım Meriçin kolarındaydım, galiba ben titanımı bulmuştum ve ona aşıktım. Kucağındaydım ama kahkaha atmadan duramıyorum oda gülüyordu.

Beni binanın içine soktu ve yere indirdi. O an oranın bir dondurmacı olduğunu anladım.

Ve evet onu dondurmayla affederim. Gidip hızla dondurmaları seçtik ve bir koltuğa kurulduk.

Bizim arkamızda oturan bir amca yavaşca kalktı ve bize doğru geldi.

"inşallah mutluluğunuz daim olur çocuklar sizi içeri girerken gördüm çok mutlu bir çiftiniz umarım hep böyle kalır kızım sende doğru kişiyi seçtiğinden eminsen sev sonra çok pişman olursun" neydi şimdi bu "sağolun teşekkürler ama biz sevgili değ-" Meriç birden araya girdi "teşekkürler amca sevgilimle sizin dediniz gibi daima mutlu olucağız."

Ona ne der gibi baktım ve yanağıma bir öpücük kondurdu.

Sevgilimi vardı benim.

Amca hızla uzaklaştı bende kala kaldım.

"Ne sevgilisi Meriç"

"kızım amca susmadı diğer türlü ondan"

Of be gene sap kaldık.

Meriç bana baktı "tabi sen istersen sevgili oluruz"

"ha ha çok komik"

Dondurmaları yiyorduk ve sevdiğim adamın yanındaydım Titanımın yanında.

❤️❤️❤️♥️♥️♥️🧡🧡🧡💛💛💛

Yazdığım bölüme aşıq oldum çok iyidi ya ama üşendim başka bölüm yazmıycam galiba jdjkdkdkkd

Alırım bir oy
👇

Sizce titan kim?

Muck muck muck öptüm kocaman  💋 💋

Gökyüzüne Kayanlar (Texting) tamamlandı...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin