Ⓑⓐⓝⓐ ⓢⓘⓝⓘⓡⓛⓘ ⓞⓛⓐⓝⓛⓐⓡ ⓗⓐⓚⓚı ⓢıⓝıⓩ çüⓝⓚü ⓓⓐⓗⓐ ⓚⓐⓥⓤşⓜⓐⓛⓐⓡıⓝⓐ ⓓⓞⓨⓐⓜⓐⓓⓐⓝ çⓐⓣ ⓓⓘⓨⓔ ⓐⓨıⓡⓓıⓜ ⓢöⓥⓔⓝ ⓐⓡⓚⓛⓐⓡ ⓥⓐⓡ ⓨⓐⓝⓘ ⓃⒻⓀ ⓙⓓⓙⓓⓙⓓ yapmayın :)
Bölümü kime yapıcam hiç bir fikrim yok kafama göre seçicem jfkkfkfjkfkfk Em1rBoysan geldi şans ndndmkxd ʕ •ᴥ•ʔ
❤❤❤🧡🧡🧡💛💛💛💚💚💚
Yarım saat geçmişti karşımda tuğba çaprazımda burak.
Burak buradayken konuşamıyorum sonunda tuğba bunu anlayarak burağa işaret yaptı ama burak anlamadı en sonunda benim ayağıma bastı yerimden ani bir hareketle sıçradım.
"Tuğba napıyosun lan " Yüzüme mahcup mahcup gülümsedi "ben abimin ayağına basıcaktım" (kerim'in ayağına basıcam derken kaynanasının ayağına basan tuvbik vol 2)
Aptal bu kız tuğba bir anda abisine döndü "abi neyi anlamıyorsun gitsene ya " Burak ayağa kalktı "peki ama eve yürüyerek geliceksin küçük hanım " Tuğba sinsice sırıtı "abi ama biz burdan sonra satürnle bizim eve gidicez " Burak güldü "banane kardeşim yürüyerek gelin ayağanız var sonuçta" Tuğba bir daha sırıtı "ama abi biz Dilara'yı da alıcaz o yüzden diyorum kız yürüsün mü yani yazık değilmi Satürn ve Dilara'ya"
Bir anda burağın bakışları bile değişti vay Dilara zayıf noktasıydı sanırım .
"Aaaa olurmu kardeşim iki tane misafir var ben hiç yürütürmüyüm onları ben öyle biri miyim Allah aşkına ya tabi ben arabada beklerim"
Tuğba'ya çüş der gibi baktım kaşlarını kaldırıp gözlerini kıstı tabi kızım ne sandın sen beni bakışı attı jdjjdndnnd
Ve sonunda ona herşeyi anlatım kızın bir anda şarteleri attı parmaklarını sırayla masaya vuruyor bir ritim tuturuyordu.
Kalkıyorduk artık tuğba Dilara'yı aradı buraya gelmesi için tam o an beni Esma aradı telefonu hızla kulağıma götürdüm "satürn sonuçlar açıklanmış" tamam diyip hızla kapatım telefonu tuğbayada söyledim eve gidince bilgisayardan bakarız dedi tam o an arkamızda birinin nefes alış verişini duymaya başladım arkamı dönünce karşımda kumral saçlı ela gözlü ve uzun boylu çok hoş bir kız gördüm tuğba yanımıza geldi "bu Dilara -"
Ve burak geldi "Geçin hadi kızlar şimdi bence öne Dilara otursun hepinizden küçük" tuğba abisine kötü bakışlar attı ve tamam deyip arkaya geçti bende yanına.
Tuğbaların evine gidine kadar gözümden hafif hafif akan gözyaşlarımı siliyordum ama onlar her seferinde tazeleniyordu Allah belanı versin Tuna o kadar peşimden sen koştun ama sen terk ettin.
Yaklaşık 10 dakika sonra içerideydik tuğbanın verdiği kahve bardağı elimde önümde bilgisayar sonucun olduğu sitedeydim ve o an gördüm ki cidden çok yüksek bir puan almıştım Allahım sana şükürler olsun ekranın fotosunu çekip annem ve babama attım hiç arıyıcak durumda değildim.
2 dakika kadar evin içinde çığlıkları atık Dilara'yı çok sevmiştim baya tatlı bir kızdı ikisnin ısrarı üzerine herşeyi tekrar anlatım.
Tuğba bir anda ağzını açıp "belki kısa bir süre uzaklaşmak sana iyi gelebilir" o kelime beynimin içinde dönüp durmaya başladı uzaklaşmak... Uzaklaşmak... Evet tabi ya tercihlerimi izmir değilde istanbula yapıcaktım Tunadan oldukça uzak....
Kızlara fikrimi anlatınca bana kızdılar "saçmalama hemen pes edemezsin" hayır dedim onlarda mecbur kabul etmek zorunda kaldılar.
Birden burak içeriden geldi "istemeden duydum ama bir fikrim var" hepimiz ona baktık "şirketin adı neydi" anlamazcasına yüzüne baktım "tekin" peki dedi bilgisayarı eline aldı tekin holdingin telefon numarısını buldu kendini özel numara olarak yazarak yanına tekin holdingin numarasını yazdı ve aradı.
Üçüncü çalışta telefon açıldı gelen kadın sesi "buyrun tekin holding ne istemiştiniz" burak sesini kalınlaştırıp "cem tekinle konuşmak istiyorum" dedi "peki kim diyim" diye sordu "siz ona eski bir arkadaşı diyin" dedi kadın "peki hemen bağlıyorum"
Telefonun bağlanmasını beklerken gülmemek için kendimizi zor tutuk.
Telefon birden bir erkek sesi ile bölündü "buyrun ben cem tekin, tekin holdingin sahibi" burak devam etti "ben barış aksoy" cem beyin sesi birden değişti "merhaba barış bey" burak burnunu çekti ve devam etti "cem bey ben size ortaklık teklif edicektim ama vazgeçtim" cem bey birden "aaa neden efendim"
burak sesini oldukça ciddi bir boyuta soktu "kızımı üzmüşsünüz efendim" cem bey "kızınız?" burak "evet kızım satürn oğlunuzdan ayrılmasını istemişsiniz" cem bey birden yutkundu "barış bey ben kızınızın satürn olduğunu bilmiyordum bilsem yaparmıyım hiç" burak devam etti "Oğlunuzda seviyormuş yaptıpınıza bakın aralarını açtınız kızım ünlü birnin çocuğu olmasa bile kimseyi üzmeye hakkınız yok anlaşıldımı" cem bey yutkundu "tabi anladım ben satürnden özür diliyim" burak bana kaş göz yaptı "kızım bir bakarmısın" kıkırdadım "efendim baba" telefonu bana uzatı "buyrun ben satürn aksoy" dedim "merhaba evladım ben senden çok özür dilerim " ve kıyamet koptu hepimiz aynı anda kahkaha atmaya başladık "bana bak piç evladı eğer bu kızı bir daha üzersen barış aksoyu müsait bir yerine sokarım tamamı" cem bey "oğlumu iyiki ayırmışım satürnden şu edepsizlıiğe hatsiliğe bak" dedi ve kapatı herkez gülmeye başladı of çok iyiydi ya jjdjdkd❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
Bu kadar burdanda mdmmdkdöd
Bu bölümü çok sevdim jdkkldld
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzüne Kayanlar (Texting) tamamlandı...
Teen FictionSatürn: kimsin 0545***: titan Satürn: nasıl yani 0545***: satürnün uydusu titanım ben Unutmayınki satürnün uydusu titandır. 👉💛👈