Bu bölümü baya beklediniz biliyorum ama şarkı bulamadım sona çok az kaldı ağlıyorum şuan of neyse biz başlayalım.
Medya:Meriç bu biraz tipsiz hali ama (taş)
♥️ ♥️ ♥️ 🧡 🧡 🧡 💛 💛 💛Yolda öylece okula yürüyorduk Esmayla. İnanmıyorum Titan beni engellemişti sırf bana yazmak için açtığı fake insagram hesabında yazdım ama bakmadı.
Sadece 13 saat olmuştu ve ben onu özlemiştim bugün beni yine Meriçle görücükti ve yine çılgına dönücekti.
Bunları düşünürek okula ilerliyordum Esma yanımda beni teselli etmeye çalışıyordu.
Okul kapısına gelince vücüdum ters tepki vermeye başladı ayaklarım beynim ve kalbim dönmek gitmek hatta burdan defolmak istiyordu.
Evet başlıyoruz umarım düzgün bir gün olur.
İçeri adımımı attım ve devam ettim galiba bugün iyi geçicekti.
Ama hayır olmadı az sonra Meriç buraya yürüyerek geldi.
Beni üzen Titanı üzmekti ben Meriç seviyordum ve onu üzmek istemiyordum hepsi bu ama ben üzülüyordum ve belkide bugünün sonunda dahada üzülücektim.
Şuan tek istediğim kafamı denize yaslayıp ağlamaktı bu benim küçüken yaptığım bir şeydi ama şuan yapabildiğim tek şey Meriçe yalandan gülerek bakmaktı işte hayat bu aşık olduğunuz kişiyi üzmemek için yalandan gülmenizi sağlardı.
Benim adım satürn Karaca, alaca kolejine gidiyorum herşey çok normaldi taki bir kapışmadan önce tanımadığım bana aşık olduğunu iddia eden biriyle tanıştım onunla buluştuğumuz zamanlar oldu ama o sandığım birine aşık oldum herşey çok basiti ama ben kör düğümdüm.
Meriçe doğru yaslanarak yürümeye başladım Esma yanımda endişeden delirmişti.
Canım acıyordu nedensizce...
Saatler sonra sınıftaydık Deniz ben Doğu Furkan ve Esma oturmuştuk ben kafamı denize yaslamış ağlıyordum.
Deniz bana baktı "satürn sen şimdi elini yüzünü yıka biz sana birşeyler alıp gelelim biraz ye." onlara baktım "dördünüzmü" aynanda bana bakıp başlarını yukarı aşağı sağladılar hafifçe güldüm.
Tuvalete gidip lavaboya çöktüm yüzüme hızla su çarptım ne olmuştu bana onun bana kızmasımı, kırmasını yoksa benim onu kırıp, üzmemi, üzmüştü beni.
Tekrar sınıfa gittim sınıfta biri daha vardı kim olduğuna dikkat etmedim.
Kafamı sırama gömüp ağlamaya kaldığım yerden devam ettim.
Sonra sınıftaki diğer kişi konuşmaya başladı.
"Titan mı ağlattı seni" kafamı çevirdim ve gözleri şişmiş olan Tunaya baktım "sana ne oldu" önümdeki sıraya ters oturdu "sevgilimden ayrıldım ve bütün gün yazdı onla uğraştım ee sana ne oldu anlat" bir anda herşeyi ona döküldüm. Sadece susmuş dinliyordu arada gözleri doluyordu belki oda sevgilisini üzmek istemeden üzmüştü benim gibi.
"satürn senle bugün siz buluşmadan kafeye gidelim olurmu kafamız dağılır"
Hızla kafamı aşağı yukarı saladım bu çocuk beni nasıl mutlu ediceğini biliyordu biz konuşurken benim dörtlü gene geldi ve konuşmaya başladık Tuna sayesinde artık gülüyordum.
ardından Meriç geldi arada Tuna ve Meriç bir şeyle ilgili bakışıp duruyorlardı Titan hakkındamıydı.
Saatler sonra Tunanın mavi spor arabasında bindik ve kafeye gidiyorduk ben yürüyerek gitmeyi tercih ederdim çünkü Tuna hız canavarıydı çok hızlıydı bir oraya bir buraya yalpalanıyordum ama gülmeden duramayıyordum.
Mal mıydım neydim şuan korku ve eğlence arasında sıkışmıştım ama sanırım eğleniyordum Tuna önüne gelen her arabayı soluyordu.
Ve sonunda durmuştuk saçlarım cadı saçı gibi olmuştu onları düzeltmeye çalışırken Tuna geldi ve saçımı eline alıp örmeye başladı altındanda topladı ve bıraktı yalan yok baya güzel yapmıştı ben istesem bu kadar yapamazdım.
İçeri geçtik baya bir konuşup eğlendik saat artık geliyordu Tunayla ayağa kalktık beni eve bıraktı ve çok karamsar bir şekkilde gitti içeri geçip üstümü değiştirdim anneme Denizlere gidicem deyip çıktım zaten gidiceğimiz yer Denizin evlerinin yakınındaki basketbol sahasıydı oraya gelelmemi istemişti.
Bir yandan oraya yürüyor bir yandanda acayip beynim karışıyordu sahaya yaklaştım içeride biri vardı belliki bir silüet onun Titan olduğunu düşünüyordum içeri girdim arkası dönük kişiye baktım bana doğru döndü erken gelmemi beklemiyordu herhalde ama yüzünde yine maske vardı.
Yere oturdu eliyle önünü işaret etti bende oraya oturdum.
Sesini hiç değiştirmeden başladı "bak satürn özür dilerim bundan sonra benle konuşmak zorundada değilsin istersen siktir olur giderim hayatından ama bana Meriçi sevdiğini söyleme ya"
Sesi tanıdıktı hemde çok ama çıkaramıyorum.
"tamam işte öğrenmek istermisin kim olduğumu" kafamı hafifçe saladım "bekle ama bak maske düşünce sana aşık olucağını falan düşünme dün sana ne dediysem o" elini elime uzatı ve tutu avuç içleri buz gibiydi niye böyleydi.
"Biliyorum Meriç bu işin içine katarak en büyük salaklığı ben yaptım söz veriyorum hayatında beni istemediğin sürece olmamaya çalışıcam"
O maskesini açmadan önce ona sarıldım oda elerini belimi doladı hissediyordum kokumu içine çekiyordu sanki onun oksijeni bendim bensiz yaşayamıyordu.
Elini yavaşca maskesini attı yavaşca yukarı kaldırdı o an nefesim kesildi.
"T-Tuna!?"
❤️❤️❤️♥️♥️♥️🧡🧡🧡💛💛💛
Ve alın size TitanTuna (Titan)
Bana Titan tuna oldu diye kızanlara selam olsun ama daha işler yeni yeni kızışıyor.
Evet siz Titan kim sanmıştınız sadece bir kişi yazın buraya?
Baya yazdım en uzun bölüm buydu
Oylayın bu arada
👇Öptüm kocaman muck muck muck 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzüne Kayanlar (Texting) tamamlandı...
Teen FictionSatürn: kimsin 0545***: titan Satürn: nasıl yani 0545***: satürnün uydusu titanım ben Unutmayınki satürnün uydusu titandır. 👉💛👈