Kitabı hızlı bitirmeye karar verdim çünkü yeni bir kitap fikri var aklımda müq yani anlatamam neyse finale son bir kaç bölüm.
Oy vermeyi unutma.
❤️❤️❤️♥️♥️♥️🧡🧡🧡💛💛💛
Gözlerimden akan yaşları tutamıyordum artık daha bugün benleydi çözüm üretiyorduk meğer kendi içinmiş.
"T-Tuna sen bana yalan söyledin daha bugün beraberdik güldük eğlendik ben seni dostum sanıyordum ama bak neler varmış bir daha benim gözüme gözükme"
Tunanın yanaklarından akan gözyaşları beni kadar üzsede artık ondan nefret ediyorum.
"satürn özür dilerim cidden yapma böyle" sesi öylesine titriyordu ki benimde kalbim titremeye başladı.
Birden sesli şekkilde ağlamaya başladım ve arkamı dönüp koşmaya başladım Tunaya yere çökmüş başını elleri arasına sıkıştırmıştı.
Koşarak Denizin evine gitmeye başladım.
Yolun yarısına gelince yere çöktüm çok yorulmuşum artık dünkü yağmurdan dolayı yerler hayla ıslaktı her yerim ıslanmıştı.
Ayağa kalktım ve yeniden koştum Denizin evine gelince zile bastım kapı açılana kadar kapının önünde oturdum "nasıl anlamadım ben ya nasıl nasıl"
Kapı birden açıldı Deniz bana baktı "Meleğim ne oldu sana o piçle buluştum dimi Titanla?"
Bir yandan ağlıyor bir yandan başımı salıyorum.
Deniz beni kaldırdı ve eve soktu banyayo girmemi söyledi.
Sanırım sonrasında Esmayı aradı bana kıyafet falan getirmesi için çünkü çıktığımda Esma orda kapının önünde bekliyordu kıyafetleri bana uzatı hızla giydim ve çıktım.
Salona inince Doğu, Furkan, Deniz, ve Meriç orda oturmuşlardı.
İçeri girmemle Meriçin ayağa kalkıp bana sarılması bir oldu.
"sana birşey oldu sandım" kulağına yaklaştım "sen biliyordun Tuna olduğunu ve bana söylemedin" dahada sıkı sarıldı ve devam etti "Tuna benim arkadaşımdı yapamazdım ama artık değil artık sakin ol tamamı güzelim benim" başımı saladım yanağıma küçük bir öpücük kondurdu.
TUNA'DAN (titan)
Yaklaşık bir saat olmuştu ve öylece yerde oturmuştum onun sesini, kokusunu, gülüşünü anca uzaktan görücektim yüzüne bakamazdım artık.
"Aptalım ben ne düşünüyordum kız açık açık dedi Meriçin seviyorum diye ama ben kendimi gösterdim sanki beni görünce kucağıma atlıycaktı"
Gözümden akan bir damla yaşı sildim burnumu çektim ve ayağa kalktım bu onun içindi artık ondan uzak durucaktım içim alev alev yansada görmezden gelicektim onu hem bakarsın başkasına aşık olurum.
Olamadım...
Telefonumu çıkardım satürnün engelini kaldırdım ve kısa bir mesaj yazdım.
Titan: Satürn çok özür dilerim bundan sonra sana görünmiycem söz veriyorum seni yok sayıcam sende öyle yap en iyisi sadece bir ay böyle davranıcaz ve sonra üniversite seninle kaykay yaptığımız gün seninle gökyüne kayarcasına eğlenmiştim seni seviyorum gökyüzüm son kez iyi geceler sana.
Satürn: tamam öyle olsun sanada son kez iyi geceler uydum.
Gözlerimi kapatım derin bir nefes aldım telefonumu cebime sokup yürümeye başladım Denizlerin evinin önünden geçerken durdum belki buradadır diye geçirdim.
Kafamı tekrar yola çevirip yürümeye başladım.
Satürn'den
Son kez titana iyi geceler demiştim odanın camından dışarıyı izlemeye başladım bu tarafa doğru bir karaltı yaklaşıyordu tam kapının önünde durdu gözlerini evin üstünde gezdirdi ve devam etti o an onun Tuna olduğunu anladım daha yenimi dönüyordu.
Evdeki diğer herkez uyuyordu zaten Deniz ben ve Esma vardı sadece diğerleri gitmişti hızla aşağa indim ayakkabılarımı giyip dışarı adımımı attım.
Tunaya doğru ilerledim ve birden durdum yapabilirmiydim.
"TUNA!?" birden yüzünü bana döndü beni görünce bir şok yaşadığı belliydi.
Koştum ona doğru elerini onun beline sararak birleştirdim.
O bana sarılmak konusunda teredütlüydü ama sonunda oda elerini belime sardı.
Parmak uçlarıma kalkıp kulağına yaklaştım "son kez iyi geceler Tuna" ona sarılmayı bıraktım oda beni bıraktı ve eve doğru yürümeye başladım.
Birden arkamdan seslendi.
"son kez iyi geceler gökyüzüm"
Kapıyı açıp içeri attım kendimi. odaya tekrar çıktım artık rahatça uyuyabilirdim.
Son kez içimden geçirdim o sözü.
"son kez iyi geceler Tuna"
❤️❤️❤️♥️♥️♥️🧡🧡🧡💛💛💛
Evet çok ağladığım bir bölüm oldu özelikle son kez iyi geceler kısmındaBest ship kim?
Satürn❤️Tuna
Satürn❤️meriç
Esma💚Deniz (benimkiler)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzüne Kayanlar (Texting) tamamlandı...
Teen FictionSatürn: kimsin 0545***: titan Satürn: nasıl yani 0545***: satürnün uydusu titanım ben Unutmayınki satürnün uydusu titandır. 👉💛👈