1.9

19 7 12
                                    

Ve bu bölüm beni burağa yapan esmaya bsbnsnnsms PsikoIojikDeIi çilek masumiyeti adlı kitabını hızla okumanızı tavsiye ederim.

Oy alalım ve başlayalım

Şarkıyı açın

❤️❤️❤️♥️♥️♥️🧡🧡🧡💛💛💛

Yatağımda uzanmış Meriç'in fotoğraflarına bakıyordum telefonumdan gelen bildirimle bildirim panelimdeki mesaja tıkladım.

😘Malım benim kişisinden bir yeni mesaj

Esmanur' dan mesaj peki bakalım

😘Malım benim: satürn

Satürn: he gülüm

😘Malım benim: kanka sana sürprizim var

Satürn: ay inşallah çikolatalı pasta kargoladın

😘Malım benim:orada birlikte yeriz

Satürn: birliktemi kızım sen İstanbul'da yaşıyorsun yoksa

😘Malım benim:evet İzmire geldim

Satürn: geldinmi nerdesin

😘Malım benim: bekle

Birden kapı çaldı "ciddi olamazsın Esma" yatağımdan sıçradım ve uçarcasına merdivenden atladım kapıyı açtım ve karşımda kanlı canlı Esma ay bayılcam.

Annem yanımıza geldi "sonunda Esma bende annenle konuştum korktuk baya geç geldin"

Anneme ölümcül bakışlar atım "Anne benim malım buraya geliyor senin haberin var ama benim yok yazıklar olsun"

Esma'nın bavularını alıp merdivenlerden sürükleyerek çıkardım.

Yukarı çıktık ve yatağın üstüne oturduk.

"Esma okul nolucak" bir yandan konuşuyor bir yandanda saçını topluyordu "şimdi satürn olay şu canım benim ben üniversite sınavlarına baya çalıştım biliyorsun denemeler hep full annemlerede yalvardım son bir ayı birlikte geçirelim nasıl olsa aynı üniversiteye gitmiycekiz ve benim tercihlerim hep İzmir olucak burayada alışayım dedim hem okula burda devam edicem hemde seni çalıştırıcam ve seni çalıştırırken bende çalışmış olucam. "

" ya sen bitanesin " güldü ve üstüne güzel bir elbise geçirdi" hayırdır nereye"

"sende giyin beni Denizlerin yanına götüreceksin onları en son 12 yaşımda görmüştüm"

Bir anda küçük bir şok yaşadım "sen hala onumu seviyorsun ben unutursun diye düşünmüştüm ay alemsin Esma unutmadınmı Denizi"

Yüzüme bön bön baktı "ya delirdinmi o gülüşü o sarı saçları yem yeşil gözleri bana sarılışını espirilerini nasıl unutabilirim"

"sen ciddisin peki o zaman gidelim" hızla üstüme beyaz bir elbise geçirdim, sanırım Deniz doğulardaydı bugün film gecesiydi benide çağırmışalrdı ama gitmemiştim.

Banada bahane oldu dışarı çıkmıştık Esma patenlerini giydi bende kaykay atladım.

Yol boyunca ona Titan anlatım onunda çok hoşuna gitmişti özelikle o kas kısmını anlata anlata bitiremedim ndnndndnd

Kapının önüne gelince durduk ben zile bastım ve kapı birden açıldı karşımda Denizi buldum.

Esmayı görünce  hafiften kızardı
"Aaa Esma yaşıyormuş ya" Esma patenlerini çıkardı ve hızla denizin üstüne atladı Denizle birbirlerine sarıldılar sonra hepsi tek tek sarıldı.

** * ** * ** * ** * ** * ** * ** *

Bir saat kadar olmuştu Esma denizin yanında oturuyordu bende Doğuya Furkanın arasında tuvalete gidicem falan deyip kalktım.

Üst kata çıktım telefenomu çıkardım.

Hızla titan yazısına tıkladım sonuçta o aşık olduğum kişiydi Meriçti o yada ben meriçte değil titana aşıktım ve onu Meriç sandığım için aşık hissediyordum hayır hayır ben meriçe aşığım.

Satürn: naber lan

Satürn: Titan yada Meriç'mi desem

Satürn: ifşalandın oğlum

Titan: ne oldu

Satürn: ben sana yazıyorum ve senin tepkin bumu

Titan: evet belki artık aşık değilimdir

Satürn: aşık olmasan bugün benimle vakit geçirirmiydin

Titan: sen ciddisin dimi?

Satürn : ne konuda

Titan: iki gün sonra konserin yapıldığı yere gel konuşmamız gerek.

Satürn: ya of ara konuşalım

Titan: maskesiz gelicem

Satürn: Meriç değilsin yani

Titan: geliyormusun

Satürn: geliyorum...

❤️❤️❤️♥️♥️♥️🧡🧡🧡💛💛💛

Ve bu şu demek 2.1 adlı bölümde tirajı öğrenicez yani hafta sonu yazarsam cumartesi yada pazar hafta içi yazarsam salı ve siz cumartesi istersiniz ama bana belli olmaz.

Çoğunluk heyecanlandı çünkü aranızda Titana aşık olan bir sürü kişi var <3

Titan kim?

❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️

Oyla ama kaçma hemen

👇

Gökyüzüne Kayanlar (Texting) tamamlandı...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin