0.8

20 9 5
                                    

Hello insancıklar

Neyse daha finale çok varken finalin nasıl olucağını düşünüyorum çünkü malım bdnmdmkd

Başlayak gari

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Uzay'dan

Of be satürn niye beni yanında tutuyorsun lan.

Telefonumdan gelen mesajla korkum artı.

Telefonumu elime aldım.

Buğra piçi: anonim bey ananı ağlatmak için gelmeye hazırlanıyor ama satürn kim olduğunu öğrenicek diye korkuyor.

Uzay: sıçtım

Buğra piçi: çaktın olayı bro

Uzay : koru beni nolurrrrrrrr

Buğra piçi: asla sizin malığınızı izlemek keyif vericek.

Uzay: iyi madem satürne mesaj atsın o zaman.

Buğra piçi: yes bitch.

Satürn'den

Uzay telefona gömülmüştü o anda dolu kafehi ters tut grubundan en sevdiğim şarkı duyuldu "Gitme" bu şarkı beni her zaman mutlu ederdi nedense.

Şarkıya kendimi kaptırmış deliler gibi bağra çağra diğer insanlar gibi söylüyordum.

Telefonum titremeye başlayınca elime aldım.

Titan kişisinden 1 yeni mesaj

Titan: uzaya söyle siktir olup gitsin yanından

Satürn: sanane istediğimle takılırım

Titan: satürn hadi gülüm inat etme sadece sen ve bendi hani

Satürn: yanımda bile değilsin ne yapmamı bekliyorsun

Titan: bekle

Titan'dan

Uzaktada olsa gördüğüm oyuncakçı mağzasına yürüyordum.

İçeri girer girmez kırmızı şeytan meskesini yüzüme taktım ve parayı tezgaha bırakıp çıktım kasadaki adam banka soyucam falan sandı büyük ihtimal ile sweatin kapşonunuda kafama geçirdim.

Bekle beni satürn hanım.

Satürn'den

Telefonumu çantama koydum ve uzaya döndüm.

"uzay siktir olup gidicekmişsin" bana döndü ve elindeki telefonu cebine soktu. "anonim bey dedi dimi" oma şaşkınca baktım "Ne onu tanıyormusun" başını salladı "ve onu tanıyorsam ağzıma sıçmaya geliyor"

Uzay hızla uzaklaştı bende mal gibi ortada kaldım.

Tam "madem" adlı şarkılarını dinlediğim sırada kolumda sıcak bir el hissetim.

Arkamı dönmemle kafasında sweat yüzümde şeytan maskeli birini görünce çok şaşırdım.

Beliki sesini belli etmemeye çalışıyordu "şimdi oldumu" hayla  tren görmüş öküz gibi ona bakıyordum.

"oldu" sadece gözleri görünsede gülümsediği belliydi.

Çok tatlıydı lan kolarını birbirine kavuşturdu ve şarkıyı dinlemeye başladı.

Bense ondan gözümü alamıyordum.

--------------------------------------------------

Ve harika bir bölümdü çok memnunum bu bölümden okumayanı öperim 😅

Neyse

👉 💛 👈

Titan sizce kim?

Muck muck muck öptüm kocaman😍

Gökyüzüne Kayanlar (Texting) tamamlandı...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin