2.8

13 6 11
                                    

Arkadaiları hızlı atlıyorum evet ve gene zamanda ileri gidicez.

❤❤❤🧡🧡🧡💛💛💛💚💚💚

2,5 ay sonra ~

Yatağımda dört dönüyorum tercihler yapışmıştım ve sadece istanbulu yazmıştım diğer herkez İzmirdeydi Doğu hariç beni İstanbul'da yanlız bırakmaya kıyamamıştı.

12 gün vardı gitmemize bavul artık hazırdı 4 lü grubumuz 1 yıl ayrıydı arada gelirdim.

Ve evet Tuna'yı görüyorum magazin haberlerinde bakın şimdi yazan şey şuydu "Tekin holdingin varisi Tuna Tekin güzel sevgilisi Mia brown ile gecelere akıyor"  Hiç  bir fotoğrafta Tuna gülmüyordu hep kendini saklıyordu bide engeledim onu artık yazamaz.

Onu unutmadım insanları unutamazsınız zaten yokluklarına alışırız bende öyle yaptım alıştım...

Yataktan kalkık banyayo geçtim düzgünce bir banyo yaptım ve üstüme siyah bir tişört giydim arkasında ejderha vardı oldukça hoştu altıma siyah yırtık pantolonumu giyip saçlarımı yukarıdan topladım anneme ben çıktım :) yazılı bir not bıraktım.

Kaykayın üzerine atladım ve öylesine bütün sokaklarda gezdim rahatlamama neden oluyordu villaların bulunduğu bir sokağa gelince cidden yoruduğumu fark ettim ve bir arabaya yaslanıp elimdeki suyu kafama diktim.

Tam o sırada camın açıldığını ve içeri çöktüğümü fark ettim ne oluyor lan.

Yerimden çekildim adamın yüzüne bakmadan özür diledim.

Karşıdan gelen sesle irkildim "yoo önemi yok özlemiştim seni kalp kalbe karşı" karşımda gördüğüm tuna ile girdiğim şok artı ama umursamazca davranıcaktım
cama doğru eğildim "aaaa ne güzel s*kt*ğimin hayatı nasıl gidiyor tuna" oda aynı şekkilde umursamaz davranıyordu hızla arabadan indi "iyi ya senden" histerik bir gülüş çıktı dudaklarımdan "nasıl olsun işte 12 günüm var sonra söz karşına çıkmam" tek kaşı havaya kalktı "nereye?" çarpık bir gülüşle devam ettim "ölüyorum..." şaka yapalım az dimi ya "Ne!?"  başımı evet anlamında yukarı aşa saladım "tedavi almıyormusun?" sesi titremeye başlamıştı.

"hayır neden ki?" iki kolunu açıp bana doğru geldi bende geri çekilip nah çektim "malmısın ya ölmüyorum tercihlerimi istanbula yaptım ve 1. Tercihim kabul edildi" yüzüme öylece baktı "gitme" ne dediğini duyamamıştım "istersen 12 gün sonra gelebilirsin otobüs garına" başını salladı tam o an çalan telefonumu elime aldım ekranda burki yazıyordu gızla elime aldım "efendim burak" tuna dahada meraklanmıştı işaret parmağımı bekle anlamında yüzüne doğru tutum burak onların eve gelmemi söylüyordu "Niye neden" sürpriz dedi "ya çok tatlısınız ama ne sürpizi" gelince görürsün  dedi ve sustu bende kapatım.

"Tuna arkadaşlarım çağırdı görüşmemek üzere" yüzünde çarpık bir ifade ile "Doğum günün kutlu olsun senide bu yüzden çağıyorlardır" arabadan bir kutu çıkardı ve bana verdi.

Kutuyu açtım...

❤️❤️❤️🧡🧡🧡💛💛💛

Mğq oldu jdımdndmfod

Oy verin nolur jcmdmmd

Gökyüzüne Kayanlar (Texting) tamamlandı...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin