Bu bölümde esmaya PsikoIojikDeIi esmayıda takip etmeyi unutmayın ❤️ 💛
Neyse benide takip edin ühühühü neyse başlayalım
Şarkıyı da açın açmazsanız bozuşuruz. 😅
-----------------------------------------
Sabah okula gitme saatinden bir saat önce kalkmıştım kaykay atlayıp eve doğru gidiyordum.Kaykay taşlı yolda ine kalka gidiyordu buda benim mal gibi sırıtmama neden oluyordu aslında.
Arada Titanın kim olabiliceğeni düşünüyordum ben Meriç olduğunu düşünüyorum.
Bide Tunaya şarkı işinin cevabını verecektim evet demeyi düşünüyordum.
Sanırım evet diyicektim.
Kapının önüne gelince durdum anahtarı kapının deliğine soktum ve çevirdim annemler uyuyor olmalıydı hızla üstümü değiştirdim.
sarı yapışkan kağıtlara anneme gelip gittiğimi belli etsin diye gülen bir yüz çizdim ve buzdolabına yapıştırdım:).
Kaykayı odama bıraktım ve anahtarına çantamı alıp çıktım gözlerim kapalıydı daha bir veya iki adım atmamla bir şeye çarptım.
Gözlerimi açıp baktığımda Titanın şöförü karşımda arabada bekliyordu.
Camı indirmesini işaret ettim oda hızla indirdi "Ne oldu neden buradasınız" uzun gür bıyıklarını eliyle sıvazladı adamda hiç bir mimik yoktu.
"Titan bey sizi benim okula bırakmamı söyledi" hafifçe güldüm "Niye?!" elini bıyıklarına indirdi ve devam etti "sadece bu bayan satürn sizi istedi" başımı onaylar biçimde saladım "tabi sağolun sizede zahmet oluyor" hiç bir mimik oynaması olmadan devam etti "Ne zahmeti kızım bu benim işim aksine işime gelir" bir anda gülmeye başladım "sizde amma açık sözlüsünüz" başını salladı.
Bende arabaya bindim planım Meriçe yakın davranmaktı tuna değildi bence.
Okuların kapanmasınada bir ay vardı ve ben üniversite sınavına giricektim of ya çalıyorum ama Titan aklımı bolca karıştırmıştı.
Titan yakın zamanda bulucam ve Denizle şu ders işinin üstüne düşücektim.
Araba birden fren yapınca yerimden sıçradım.
Hass ya yavaş be amca sende o an fark ettim ki okulun önündeydik.
Hızla arabadan indim teşekkür edip okula girdim.
En hoşuma gidende okulun kaşar kızı ılgın beni özel şöförlü mükemmel bir arabayla görünce ağzının açık kalması bunu asla unutmam.
Hızla içeri girdim yolda Tunaya denk geldim "Tuna şu şarkı işi olur ya" yüzüme güldü ve baktı yeşileri mükemmel di bu çocuğa aşık olmamak elde değildi ama benim hedefim Meriç ve Meriçde baya yakışıklı.
Sınıfa gidip kendimi denizimin kollarına attım ve o an gözüme çok pis bir detay takıldı Denizin gözlerinde yeşildi cidden mi biz denizle 10. Sınıftada ayrı sınıflara düşmüştük ciddenmi Deniz olabilirmi Hass yani hiç gelmemişti aklıma, hızla Denizin eline baktım ve elinde bandaj olduğunu gördüm Hass ya Denizse.
Kendimi Denizden uzaklaştırdım ama deniz yapmazdı hem Titan her mesaj atışında benim yanımdaydı ya arkadaşına verdiyse telefonu o mesaj atsın diye galiba şüpheli sayısı tekrar ikiye çıktı peki ben Denizi kendi isteyimle eliycem çünkü ben daha önce denizin elini binlerce kez gördüm.
"Deniz eline ne oldu" bana baktı hiç tedirgin değildi aksine fazla rahatı "cam battı ölmedim korkma".
Hem Deniz titan olsa beni konsere gittme diye ikna etmeye çalışmazdı.
Meriç olmalı kesin o ama bu ifademi kanıtlıycak şeyler bulduktan sonra Meriç diyicektim ilk Önce ona yakınlaşıcam.
Ya Meriç değilse...
Ama oladabilir
Of karar veremiyorum kimdi bu Titan aklımı karıştırıyor geleceğimi önlüyordu çok fazla uğraşmıycaktım ve derslere tekrar yoğunlaşıcaktım.
Umarım sensindir Meriç çünkü daha fazla konsantrasyonumu bozmak istemiyorum...
------------------------------------------
Sona yaklaşıyoruz ama herşey Titan bulunca bitmiycek ve merak atmeyin daha 10 bölüm falan daha var ama sizce Titan cidden kim kimse bulamıyor benim aklımda tek bir fikir var o kadar :)
Kolay gelsin size iyi düşünmeler❤️♥️🧡💛
Şurayada basın ya
👇👇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzüne Kayanlar (Texting) tamamlandı...
Teen FictionSatürn: kimsin 0545***: titan Satürn: nasıl yani 0545***: satürnün uydusu titanım ben Unutmayınki satürnün uydusu titandır. 👉💛👈