Gelmişke bdjxjjdkd neyse başlayalım
Şarkıyı açın
Medyadaki resim amaçsız njsmsmmdm
---------------------------------------------
Parkta oturmuş öylece çikolata yiyorduk tabi Titan yiyemiyordu (jdjdkkdmxmmd normalde random koymam buraya ama dayanamadım) çok üzülüyordum ona.
o pek takmamıştı sadece beni izliyordu yada yiyemediği çikolatayı.
Yavaşca elini omzuma attı hava da baya kararmıştı yıldızlar görünüyordu.
Çikolatanın son parçasını ağzıma atmamla rezil olmam bir oldu boğazımda kalan çikolata ile birden öksürmeye başladım.
Hayır yani onu geçtim Titan'ın yüzüne öksürüyorum.
Allahtan çocuğun yüzünde maske var yoksa vay haline.
Boğazımda kalan minnacık çikolata parçasını tükürmemle öksürüğümün sonlanması bir oldu.
İçimden acaba şuan benden tiksiniyormu diye geçirdim. Furkanın dediği gibi kendi kısmetim kendimi kapatım.
Hay Allah çocuğun maskesinide silktik yandın.
Birden kahkaha atmaya başladı bende hass sıçtık kesin diye düşünüyordum altından ruh hastası, psikopat, deli bir şey çıkıcak bir Joker filmi çekmediğim kalmıştı oda oldu.
"kendini cidden görmeliyim satürn çok iyiydi kızcağımımı sandın lan ben sana kızarmıyım" bir yandanda yanaklarımı sıkıyordu. Sesi acayip meriçe benziyordu çünkü sesini kalınlaştırmamıştı. Birinci şüpheli Meriç artık ikinci tuna.
Çantamdaki ıslak mendili aldım ve maskesini silmeye başladım.
Iyyyyy satürn balgam atsaydın yaa mahvettim herşeyi belki kim olduğunu öğrencektim bu gün.
İğrencim ya bir an maskesini çekip çıkarsam dedim ama Titan bunu yapacağımı düşünse maskesini dokunmama izin vermez demeki bana güveniyor.
Güvenini kıramam...
Gözlerimi sıkıca kapatın elimi çektim nefes alıp verdim nefesim daralmıştı birden oda anlamıştı herhalde hızla su şisesini bana uzattı.
İki yudum aldım ve bıraktım başım dönmüştü aşağa çimenlerin olduğu yere oturdum ve yaslandım yıldızlar çok güzeldi cidden.
Nefesim yerine otururken titanda yanıma geldi.
Oda yanıma uzandı öylece yıldızları izliyorduk kafamı göğsüne yasladım ve gözlerimi kapattım.
Onun bana anlattıklarını dinliyordum.
Ve gene saçma sapan bir şey oldu olmazsa olmaz.
Hemen dibimizde fıskiye varmış birden açıldı ve sırılsıklam olduk yani bu ne ya ben böyle günü silkeyim.
Bak titan konsere çağırdı sorunsuz ben çağırdım, felaket rezalet, iğrençlik en iyi böyle anlatılır.
Birden yerden yükseldiğimi fark ettim titanım kucağındaydım.
----------------------------------------
Bu çocuk müq yaw baksana lan bok olan günü güzelleştiriyor.+ne alırdınız efendim.
-elinizde titan kaldımı
+malesef efendim hepsini yan masadaki bayan aldı
-peki anladım
Arkamı döndüm ve o bayan kim çıktı satürn kxkkdldlleçldşd bende titan istiyore
Neyse çok abarttım iyi günler
Şuraya basta yıldızımı parlat
👇Muck muck muck öptüm kocaman 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzüne Kayanlar (Texting) tamamlandı...
Teen FictionSatürn: kimsin 0545***: titan Satürn: nasıl yani 0545***: satürnün uydusu titanım ben Unutmayınki satürnün uydusu titandır. 👉💛👈