2.6

14 6 19
                                    

Morel gene sıfır beni bilen bilir bir gün mutlu bir gün en moreli bozuk kişiyi m'dir evet malım jdkkdjjdndns neyse sizi seviyorum ben kitabın bu kadar tutucağını hiç düşünmemiştim teşekkür ederim ama yakında bitticek 3.0 veya 3.1 de bitirmeyi düşünüyorum niye derseniz acayip saçma birşey oldu bide yetmezmiş gibi aklıma müq bir kitap fikri daha geldi ve aşık oldum bu fikre neyse işte sona doğru gidiyoruz

Üzülenler lütfen üzülmeyin olurmu? :)

❤❤❤🧡🧡🧡💛💛💛

1,5 ay sonra ~

Başımda tatsız bir ağrı ile uyandım yataktan kalkıp bir ağrı kesici almak için mutfağa adımladım.

Mutfağa girmemle annem, babam ve Tuna'yı bensiz kahvaltı yaparken buldum annemler biz sevgili olduğumuzdan beri onu benden fazla sevmişlerdi ve ben kıskancım .    

üniversite sınavlarına girip çıkmıştık sonuçlar bugün açıklanıcaktı sanırım.

Çok heyecanlıydım daha okuları seçicektik Esmada sınavlar yüzünden gitmişti geri gelecekti çünkü onun tercihleri sadece İzmir olucaktı ve Deniz burdaydı .

Bizde Tuna'yla izmir'de kalmaya devam etmek istiyorduk .

Kendime bir bardak su doldurdum dolaptan ağrı kesici kutusunu alıp içinden birini tersine kırdım elime düşen hapı ağzıma attım ve suyumu yudumladım anneme neden beni çağırmadınız bakışı attım.

Annem "illahi Satürn akşam hep ateşin vardı bende uyu dinlen diye seni uyandırmadım gülüm " Başımı saladım babama bir öpücük kondurdum ardından annemede ardından Tuna ya geriden sarılıp yüzüne baktım öpemiyorum babam kızıyor. ndnndnd

Ha bide şu şarkı yarışması konusu ne oldu derseniz aslında biz kazandık ama Tuna beni öptüğü için elimizden alıp 2. Olanlara verildi ünvan ama herkez asıl kazananın biz olduğunu biliyor.

Masaya oturup koca bir ekmek dilimine çikolata sürüp yemeğe başladım.

Kahvaltı bittiğinde üstümü değiştirdim.

Tuna'yla dışarı çıktık yürümeye başladık Tunanın arabası evin önündeydi ama yürümek istedi birşey konuşucaktı belliki ve ciddi olduğu belliydi bütün gün suratı bir karıştı.

"Tuna iyimisin" Yüzünü kaldırımdan kaldırdı "Satürn olmuyor ya dimi? " Yüzüne anlamsızca baktım "ne olmuyor Tuna" Elindeki Satürn gezegeni şeklindeki dövmesini kaşıdı "ben seni çok seviyorum ama biliyorsun ki " Çenemi kaşıdım "of hadi anlat" Banka oturdu ve devam etti "babam şirketini bana devrediyor zorunlu olarak ve bizim birbirimize uymadığımızı ayrılmamızı falan istiyor beni ortağının kızıyla-" Elimi ağzına  götürdüm.

"Anladım ben beni değil o kızı istiyor " Başını saladı "ne dedin babana Tuna" Kabul etmemiştir umarım içimden bunlar geçiyordu "satürne sormadan olmaz dedim ama ayrılmamızı istiyor ve bu fazla baskı demek ben yapamıyorum Satürn olmuyor " Yüzümde çarpık bir gülümseme oluştu "bla bla bla bahane bahane bahane desene ayrılıyoruz diye sen yoluna ben yoluma " Özür dilerim gibi şeyler mırıldandı dıştan sakin olsamda içim alev alev yanıyordu yüzüne yaklaştım "son kez  iyi geceler Tuna" Yüzüme şaşkınca baktı.

Yavaş yavaş eve doğru yürümeye başladım ağlamıycaktım yolumu değiştirdim bir an ve bir kafeye saptım.

Kafede bir masaya oturdum şu aralar en yakın arkadaşlatımdan bir olan tuğbayı aramaya karar verdim rehberden tuvbik kişisini yan tarafa kaydırdım ve çalmaya başladı.

Telefon açıldı ve ben direk başladım "tuğba ben çok kötüyüm konum atsam gelirmisin" Kulağıma gelen erkek sesiyle bir an dondum "gezegenim ne ya tuğba bu ne biçim kaydetme kızın adını bilmeden ne diycem " Hafifçe güldüm "ben Satürn" dedim "şimdi anlıyorum gezegen olayını ben burak tuğbanın abisi tuğba üstünü değiştiriyor sanırım " Gözümden akan gözyaşını sanki burak görüyormuşcasına sildim ve burnumu çektim "sen iyimisin" Telefonu elimde sıktım "evet dedim " Tam o an bir gümbürdü koptu merdivenlerden uçarak gelen tuğba telefonu almıştı herhalde "ne oldu gezegenim " O gelince kendimi tutamadım ağlamaya başladım "tuğba konum atıyorum gel" Hı hı sesini duydum ve telefonumu kapatıp konum attım.

Artık boşluktaydım ben kaçıcaktım ondan geçmişimden geleceğimden Tunamdan kaçıcakım bekleyemezdim o kızla onu görmeyi içim el vermezdi bir kere.

❤❤❤🧡🧡🧡💛💛💛

Ve bir bomba düştü kalbimize kalp teröristiyim jdkdkkdkkfkkdkd

Oyunu alırım hadi canısı ha gayret badıcaksın yıldıza hadi sonunda bastın sağ ol canı beni JFK jdkdkkdkkfkkdkd

Gökyüzüne Kayanlar (Texting) tamamlandı...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin