1.5

17 7 13
                                    

Hg ponçikler neyse gene dolu kadehi ters tuta geldik ndjkdlödöd

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hg ponçikler neyse gene dolu kadehi ters tuta geldik ndjkdlödöd

Bu bölüm ESMA'YA gelsin ♥️

Başlasak mı...

Oy verde başlayalım

Nolur

Verdinmi?

O zaman

Başlayalım

---------------------------------------

Saatler sonra beni bırakmıştı dışarıdan baksalar yanlış anlarlar.

Titan tekrar ıslak çimenlere attı kendini, kendini atmasıyla sweati yukarı kalktı ve ne gördüm.

Kasssss oha lan kası var  tamam sakinim, evlen lan benle kimliğini bilmesemde senle bir ömür yaşarım, lan kasa bak baklava baklava taş lan, yemin ederim hüpletirim ben onları.

Başımı kasınamı koysam lan.

Oha ya sadece kasına bile aşık olabilirim.

Titan giderin var oğlum ömür boyu manitamsın ya deliriyorum.

Dokunsamı lan kızarımı acaba ya, bu çocuk bir taş taş.

Çocuğu gözlerimle yiyorum şuan.

"satürn iyimisin?" bir de soruyor onları görüp dokunamayıp nasıl iyi olabilirim.

"evet iyiyim" hafifçe açılan sweati geri kapatı ve beni bu mükemmel manzaradan mahrum ettin titan.

O mükkemel kaslar benimde en azından çünkü çocuk bana vurulmuştu yani kaslar benimdi garantisi vardı oğlum.

Efendimissssss, o kaslar benimdi işte.

Kendimi hızla yanına attım ve güldüm bence o neye baktığımı anladı.

Hakklıydım ama hangi kız o kas tabakasını görse eli kolu tutmaz konuşamaz olurdu Allahtan ben bu durumu hafif belirtiler göstererek geçirdim.

Ne hafif belirtisi özürlü taklidi yapsam daha güzel görünürdüm.

(asla engeli dostlarımızı küçük görmüyorum yanlış anlamayın lütfen eğer rahatsız olduysanız affedin)

Cidden salaktım o bana yıldızlarla ilgli bir şey anlatırken ben karnına bakıyordum açılsada bugünde ekmek parasını çıkarsak diye.

"satürn ne oluyor iyi misin sen değilsen seni eve bırakıyım"

"hayır hayır ben iyiyim dalmışım"

O kaslara az daha bakarsam az daha iyi olucam sanki.

O nasıl bir kas yarabbi sen bunu yaratırken benide düşünseydin keşke.

Hafiften sarılsamı acaba of hem dokunma şansım olur buda benim işime gelir.

Yok yok artık eve gitmeliyim ben, sedanın evi buraya baya yakındı aslında.

"Titan hadi artık gidelim"

"tamam güzelim anneler evdemi"

"evet evde ama ben sedalara gidicem" ve sedaya müthiş kaslarını anlatıcam.

Elini omzuna sardı ve 8 dakikalık yolu birlikte geçirdik.

Kapının önüne geldik hızla ona sarıldım. Kaslara dokunma bahanem.

Oda bana sarıldı ve elini saladı bende hızla ona elimi saladım kapıyı çaldım ve kapıyı seda açtı arkamı dönmemle titanım gittiğini gördüm oha ya.

Neyse  içeri girip annemleri aradım ve sedalarda kalıcağımı söyledim.

Zorlada olsa kabul etti.

İçeri geçtik ve sedanın çikolata zulasını tüketmeye başladık çok kötüyüm hahhahhahha bir yandanda kasları anlatıyordum.
-------------------------------------------
Müq bölüm çok saçma komik ve malcaydı tebrik edin beni

Bak şimdi şuraya bas yıldızım parlasın.
👇

Muck muck muck öptüm kocaman 💋💋💋

Gökyüzüne Kayanlar (Texting) tamamlandı...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin