Evet başlayalım ben bugün direk başlıyıcam sizi bekletmek istemiyorum.
♥️ ♥️ ♥️ 🧡 🧡 🧡 💛 💛 💛
Neredeyse 4 gün olmuştu Tuna cidden beni görmezden geliyor sanki benimle hiç tanışmamış gibiydi ve şuan Alaca kolejinin önündeyim girip girmemekte teredütlüyüm.İlk adımımı attım ve içeri girdim.
Tuna ciddi anlamda değişmişti 9. Sınıftan beri yakışıklı bir çocuktu her kız onu sevdiğini söyleyence o başkasını sevdiğini söylüyordu bendim herhalde neyse o şekkilde kızları başından savardı ama şimdi kızlar ona gelip bu tarz şeyler söyleyince olur takılabiliriz gibi şeyler söylüyor.
Ve Şuan Tuna dışardaydı yanında buğra, uzay, kaşar ılgın, şebnem ve zeynep vardı ay Allahım şu mal kulun Tunaya bir beyin.
Bende Meriçin yanına doğru gitmeye başladım kollarını açmış gel işareti yapıyordu bende koşarak üstüne atladım Allahtan hocalar dışarıda değildi.
O sırada Tuna'nın bir iki saniye buraya baktığını gördüm sonra dönüp Ilgınla konuşmaya başladı ah ne güzel.
O sırada müdür dışarı çıktı.
Mikrofonu eline aldı ve devam etti "sevgili öğrenciler alaca koleji tarafından yapılan Müzik yarışması 2. derse başlıyor siz ilk dersinize girin hadi bakalım"
O an Tuna'ya döndüm oda bana iptal etmemişti.
"Meriç bekle gelicem"
Başını salladı.
Tuna'yla aynı anda koşmaya başladık birlikte koşmuyorduk ama buluşucağımız nokta aynıydı.
Müdürün odasına gelince üstümüzü başımızı düzelttik ve kapıyı tıkladık gel sesini duyunca içeri girdik.
Müdürün masasının önündeki koltuklara oturduk Tuna'yla aynı anda başladık "Biz yarışmadan çekilmek istiyoruz" müdür siz aptalmısınız bakışı yaptı ve başladı "malesef son gün çekilmezsiniz ikinizde o sahneye çıkıcaksınız anlaşıldımı" Tuna yumruğunu sıkıyordu bende müdüre "iy günler" dedim ve Tunanın kolundan tutum bana öyle bir baktı ki anlatamam sen napıyorsun der gibi.
Gözlerimi bölertip gidelim işareti yaptım başını salladı ve kalktı.
Dışarı çıkınca "Tuna senin suçun biliyorsun değilmi" bana döndü neyden bahsediğimi anlamamıştı "senin suşun çünkü kaydı sen yaptırdın ve kaşar Ilgınla takılcağına kaydı iptal etirebilirdin değilmi bay çok bilmiş Tuna.
Güldü ve başladı" suç senin bence seni seven bendim üzülen ben oldum kafam alak bulaktı ama sen maşallah gayet iyiydin bu yüzden kayıt konusunu bana anlatsan silmeye giderdim ama bizim satürn meriçten o kadar korkmuşki ona o kadar bağlanmışki gelip söyleyememiş.
" hayır ben unutmuştum Tuna" bir yandanda merdivene oturuyordum oda geldi yanıma oturdu herkez derse girmişti bile.
"öylemi bnede aşıktım kırıldım bu yüzden kafam alak bulaktı seni unutamam diye düşünüyordum o yüzden kaydı silemedim kusura bakma mejesteleri"
Yüzüne doğru baktım cidden üzgündü "unutabilidinmi bari?" başını sağ sola saladım ve "deniyorum" dedi
"hangi şarkıyı söyliycez" telefonunu çıkardı ve bir şarkıyı dinleti, bana bir kaç kez dinledikten sonra olayı kaptım.
"peki" o sustu ben sustum "bendeki sinirini testlerden çıkarıyorsun dimi?" güldüm "evet dört günde 2596 tane çözdüm " ciddenmi bakışı attı başımı yukarı aşağa saladım "bensiz hayat nasıl Tuna" yüzüme baktı "sorucak şey bulamadınmı soruya bak ya neyse şöyle diyim sensiz hayat yaşamaya değilmiyor rezil iğrenç sıkıcı anlamsız bir bok gibi umarım anlamışsındır peki bensiz hayat nasıl."
Güldüm "artık bir uydum yok ve üzülüyorum çünkü ona alışmıştım özlüyorum diyelim of Tuna ya hayat sensiz yok gibi ben Titana aşık olmuştum tamamı sana yani ama Meriç sevgilim onun için birşey yapamam artık."
Yüzüme öylece baktı birşeyler ölçüp tartıyordu.
Kendi telefonu olmayan bir telefon çıkardı cebinden ve mesaj yerine girip birşey yazmaya başladı birden telefonum titredi.
Titan: benimi özledin.
Gülerek Tunanın yüzüne baktım.
Satürn: sana aşığım
Titan: bende sana hadi evlenelim.
Satürn: pislik
Titan: ayıp ama ya
Satürn: kim olduğunu ne zaman öğrenicez
Titan: senin iyiliğin için asla
Satürn: anladım
Titan: seni öpiyimi?
Satürn: Ne!? Ndkdlldldl
Titan: cidden
Satürn: haha
O an Tuna'nın dudakları benimki ile buluştu dudaklarımızı birbirine kenetledik asla bırakmak istemezcesini bana aşıktı bende ona biz ne duruyorduk.
Dudaklarını dudaklarımın üstünden çekti.
Titan: ne oldu bozuldun
Satürn: bozulmadım
Titan: ne oldu niye öyle bakıyorsun
Satürn: seni seviyorum ve şuan Meriçe mesaj atıyorum
Titan : ne mesajı?
Satürn: ayrılık mesajı
❤️ ❤️ ❤️ 🧡 🧡 🧡 💛 💛 💛
Herkezin en sevdiği bölüm oldu
Best ship iki tane artık
Esma💚Deniz ve titan💛satürn
Ve sonunda öpüştüler nsmsmödödö ya bebeklerim çok hızlı büyüyor
Bölümde en sevdiğiniz yer neydi? 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzüne Kayanlar (Texting) tamamlandı...
Teen FictionSatürn: kimsin 0545***: titan Satürn: nasıl yani 0545***: satürnün uydusu titanım ben Unutmayınki satürnün uydusu titandır. 👉💛👈