1.2

19 6 10
                                    

Selam gençler farklı bir şarkı var bu sefer hfhdhjdnkdmdk iyice saptım dolu kadehi ters tutan

Başlayalım
-------------------------------------------------

Geometri dersinin bitmesi ile derin bir nefes aldım. Sonunda, kendimle gurur duyuyorum bir geometri dersini uyuyarak geçirmedim.

Denizin omzuma koymuştum başımı o şekkilde yürüyorduk

Uykum çok vardı bayılcak gibiydim.

Bir anda yalpalandım birisi Denize omuz atmıştı sanırsam ayağa kalktım kalkmasına ama ikisi birbirlerine bağırıyorlardı.

Bir dakika bu şüpheli listemdeki tuna denilen çocuktu, ve yeşil gözleri vardı aman Allahım ya oysa. Eline baktım yara bandı yoktu ama bir eldiven vardı. Ona yakın davranmam durumunda anonim değilse ve beni tunayla vakit geçirirken görürse kesin yazar işte o zaman anlarım tunayıda elerim.

Denize sus işareti yaptım ve gönderdim tunaya bakıyordum cidden gözleri titana benziyordu.

Anormal şekkilde konuşmamak için çabalamaya başladım.

" naber tuna" yüzünde küçük bir gülümseme oluştu "vay be yılar sonra bizi soruyorsun ne oldu kıyamet falanmı geldi."

"yok ne alaka önceden birlikte takılırdım ya" başını salladı ve "evet ama şimdi bakıyorumda üzerime yürüyen bir Deniz ve bizi unutan bir satürn mükemmel dostmuşuz dimi ya"

Hafifce kıkırdadım "hiç olmamış gibi" elini omzuma koydu ve yürümeye devam etti "aynen" dedi.

Birden durdu " satürn şey aslında okulda yılda bir kez yapılan müzik yarışmasına benimle katılsan"

Bir anda bir şaşkınlık yaşadım "ne ciddenmi sesim güzel değil bile" güldü "hayır geçen hafta sınıfın kapısının oradaydım tarih hocası tost istemişti işte geçerken mırıldandığını duydum ve cidden iyisin."

Yüzüne baktım ciddiydi "düşünmem gerek tuna bilemiyorum"

Tuna "yarın cevap verirsin bana   çocu-"

"Ne? Dedin anlamadım da"

Tuna güldü gülerken sesi titanla o kadar benziyordu ki neredeyse emindim o olduğundan kaykay parkına gidince titanla konuşucaktın bu konuyu.

Zilin çalması ile tunanın yanağına bir öpücük kondurdum ve hızla sınıfa girdim.

Ama titan cidden hiç bir mesaj yazmıyordu buda titanım tuna olma olasılığını artırıyordu.

---------------------------------------------

Tuna titanım?

Yoksa diğerlerindende olabilirmi

Takip et

Bak şurda bir tuş var oyla yazıyor bas ona
👇

Gökyüzüne Kayanlar (Texting) tamamlandı...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin