Bugün 70 okuma olsun istedim wağağğağağğa o yüzden yeni bölüm jdjkdkdld
Şarkıyı açmayı unutma bro sakın açmadan okuma yada oku sana kalmış
👉 💛 👈
Medya : satürn
-----------------------------------------------
Deniz yüzüme yüzüme bağırarak konuşuyordu.
"bu nasıl bir delilik benim neden haberim yok anonimden"
Furkan'da " ya oğlum kızı bir dinlesene sen" diyordu
Doğu kenarda kolarını kavuşturmuş bunlarda amma mal bakışı yapıyordu.
Bense ölüyorum bakışı.
Deniz aynı hızla susmadan devam etti. "niye bana ve bize söylemedin neden ya sen bu çocuğa cidden aşık olursan sonra bu çocuk seni bir yere çağırırsa onla gidersen sonra çocuk değil 45 yaşında bir adam çıkarsa sonra seni bayıltıp organlarını alırsa ya sonra organlarını satarsa seninle yaşıt bir kızın hayatını kurtarırsa o organlar , sonra ben sen ölünce depresyona girersem tam yoldan geçerken senin organını alan kız bana çarparsa, sonra hastaneye gidersek ben kıza aşık olursam. Evlenirsek boy boy çocuklarımız olsaydı nolurdu hiç bu olasılıkları düşündünmü satürn hanım. Hah? "
Furkan Denizden gözlerini kaçırmadan dinlemişti." Yemin ediyorum bu çocukta zerre beyin yok oğlum siktir git kızın kısmetini kapatıyorsun. "
Doğu öksürdü ve bize baktı " ya çocuk gerçektem aşıksa" bunu söylemesi hoşuma gitmişti.
Doğu bir dakika dedi ve elindeki telefonu göstererek dışarı çıktı.
Onun çıkması ile birlilte telefonuma gelen bildirim bir oldu ama nasıl tesadüfmü bu?
"Mesaj var gelin bakalım"
Deniz koltuğa atladı furkan zaten yanımda otıruyordu. İkisinin eleride bellimi sardı ve birbirlenin elerini tutular alt dudaklarını ısırıyorlardı. Evde kalmış kızlarına instagramdan sevgili bulmuş anneler gibilerdi.
Titan kişisinden bir yeni mesaj
Bildirim çubuğuna dokundum.
Titan: konsere gidelimi?
Satürn: ciddimisin?
Titan: evet
Satürn: hani kimliğin gizli kalıcaktı.
Titan: kalıcak zaten
Satürn: nasıl yani?
Titan: sen konserde en önlerde ben en arkalarda olucam böylece birbirimizi görmeden konsere gidicez.
Satürn: bilmem Deniz gitmiyim diye kolumu cimcikliyor
Titan: Deniz istersen sende gel?
Satürn: yok gelmesin istemiyorum ben o malı
Titan: kebeleğim ne derse o gelme hoşt sana Deniz
Satürn: peki ben gelicem galiba ama kimin konseri?
Titan: Dolu kadehi ters tut
Satürn: ohaaaaa o gruba bayılıyorun
Titan: tamam o zaman satürn yarın saat 18:00 da başlıyor
Satürn: biletler bitmiş ama şimdi baktım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzüne Kayanlar (Texting) tamamlandı...
Teen FictionSatürn: kimsin 0545***: titan Satürn: nasıl yani 0545***: satürnün uydusu titanım ben Unutmayınki satürnün uydusu titandır. 👉💛👈