🖇️Ders 1: Toplanış🖇️

8.9K 394 459
                                    

Kafamı boşaltmak ve eğlenmek için yazdığım bir kitaptır. Hoşgeldiniz.

Asla sağı solu belli olmayan matematik hocamız ve onun komik olmayan şakaları vardı. Günlerden sıkıcı pazartesi günündeydik. Girdiği her sınıftan birini seçmiş ve dört kişiden oluşan bir proje ödevi vereceğini söylemişti. Tabi ki de şaka yaptığını sandık çünkü komik değildi.

A sınıfından bana aşık olan ve tuvalet desem bile bana yavşamayı beceren Miraç, C sınıfından  TDK gibi ortalıkta dolaşan ve okulun çalışkan öğrencilerinden biri olan Mert,  D sınıfından yedi yirmi dört depresyonda olan okula bile pijama ve sıcak su torbası ile gelen Alptuğ ve okulda renkli ve sıra dışı giyimi ile gündem olan B sınıfından ben, seçilmiştik bir grup olarak.

Kendimi kavunlu çorabımı kaybetmiş gibi hissediyordum.

Gelen bildirim sesi ile cebimden telefonu çıkarıp WhatsApp'a girdim.

Grupmatik grubuna eklendiniz.

Hemen katılımcılara baktım ve onları kayıt etme şeklime gülümseyip ilk atılan mesajı okudum.

Tuvalet Fırçası: Evet arkadaşlar dördümüz Mamut Hocanın. Pardon Mahmut Hocanın bize vermiş olduğu matematik projesini yapmak için burada bulunuyoruz. Hepimiz birer kurban gibi seçildik. Birde nispet olsun diye bu ödev kurban bayramında verildi. Ben bu ödev için elimden gelen herşeyi yapacağım.

TDK: Her şey ayrı yazılır.

Tuvalet Fırçası, TDK kişisini gruptan çıkardı

Tuvalet Fırçası: Evet arkadaşlar üçümüz Mamut Hocanın. Pardon Mahmut Hocanın bize vermiş olduğu matematik projesini yapmak için burada bulunuyoruz. Hepimiz birer kurban gibi seçildik. Birde nispet olsun diye bu ödev kurban bayramında verildi. Ben bu ödev için elimden gelen herşeyi yapacağım.

Gözlerimi devirip bu saçmalığa son vermek için hemen olaya el attım.

TDK kişisini gruba eklediniz.

Tuvalet Fırçası: Kavunum, alma şu sözlük yutmuş zeki ama aptal çocuğu.

Çoraplı Kavun: Bana Kavunum deme. Pert'i gruptan atmayacaksın. Kes.

Tuvalet Fırçası: Neyi kesiyim? Yüzüklerimizi mi?

TDK: *Mert

Depresyoncu: Benim burada ne işim varğğğğğ?

Depresyoncu: Ben rahat bir şekilde ağlayamayacak miyim?!

Depresyoncu: Çikonat istiyorum.

Tuvalet Fırçası: Ya birşey diyeceğim bu depresyoncu erkek değil mi? Niye regl olmuş kız gibi dolaşıyor. Hadi regl diyelim. Niyeğğğ bitmiyor?!

TDK: Bir şey ayrı yazılır.

Tuvalet Fırçası: Biz de isterdik Türkçe bilmeyi. Kelimeleri doğru yazmayı. İmkan yoktu okuyamadık be *küçük Emrah bakışı*

Çoraplı Kavun: Senin annen Türkçe öğretmeni.

Depresyoncu: Her insan beceremez Türkçe konuşmasini sevmeyi beceremediği gibi.

TDK: Bunun sorunu ne?

Çoraplı Kavun: Şimdi bu geri zekalı bir kıza aşık oldu. Sonra kıza teklif etti ama kız bunu reddetti.

TDK: Bu çok normal bir şey.

Çoraplı Kavun: Normal olmayan kısım yine bu geri zekalı, Vurkan'dan yardım aldı. Bunlar okul hoparlörüne gitti ve Mahmut Tuncer'in Lo Lo şarkısı ile teklif etti bu sefer.

TDK: Sonra ne oldu?

Depresyoncu: Safinazım şarkinin ritmi ile şarkı bitene kadar kafama vurdu.

Depresyoncu: Ona olan sevgim Vurkan'ın halaya olan sevgisi gibiydi. Bitmiyordu.

Tuvalet Fırçası: Benim ise kavunuma olan sevgim güneşin doğuşu gibiydi. Bitmiyordu.

Çoraplı Kavun: Susmazsan ağzına çorap tıkarım.

Tuvalet Fırçası: Ya senin kalbin misafir odası mı? Niye hep kilitli?

Tuvalet Fırçası: En azından misafire aç ya

Çoraplı Kavun: Benim misafir odam misafire bile açamayacağım kadar güzel ;)

Depresyoncu: Canim sikiliyor!

Tuvalet Fırçası: Töbe esteğfurlağğ zina günah günahhhh. Kafir çocuk

Tuvalet Fırçası: Ben Allah yolundayım arkadaşlar ya siz?

Çoraplı Kavun: Sen günahkarsın bir kere sus.

Çoraplı Kavun: Neredesin konum at gelek kurtarak şeyini!

Çoraplı Kavun: Çokcuk elden gideyihhhhh

TDK: Fark ettiyseniz konuşmasının başından beri ı harfi olması gereken yerde İ harfi var. Yani burada 'canım sıkılıyor' demek istemiş.

Depresyoncu: Matematik problemi gibiyim kimse çözemiyor. Çözebilen de çözüp geçiyor.

Çoraplı Kavun: Cidden eşleşe eşleşe sizinle eşleştim ha

Çoraplı Kavun: Ben gidiyorum. Hayalimde haremime attığım bebeklerimden biri ile evleneceğim. Dizinin sonunda da komaya gireceğim.

Tuvalet Fırçası: Benim girdiğim aşk komasında bile sen varken sen başka erkekler uğruna giriyorsun komaya.

Tuvalet Fırçası: İlerde ki çocuklarımıza anlatıcam herşeyi. Bu aşkın katili sensin.

Depresyoncu: Ahhhhğğğğğğğğhhhh 😭😭

Depresyoncu: Biz aşıklar yumuşak G gibiyizdir. Varız ama az kullanılır sonra alfabe değişir ve biz  köşeye atılırız.

Tuvalet Fırçası: Soran olursa Müslüm Gürses eşliğinde ağlıyor olacağım.

Salak salak gülümseyip onun bana olan isyanını okudum. Her seferin başka bir senaryo aklımda canlanıyordu evet ama bilmiyordu ki her senaryonun baş karakteri hep oydu.

Telefonu baş ucuma koyup gülümseyerek baş karakterinde Miraç olan bilmem kaç sezonluk dizinin ilk bölüme ne girişi yaptım.

Heyoğğğğğ

Ben geldim. Hoşgeldim

Sizde hoşgeldiniz

Öpüşmeyek corona var

Neyse şimdi görüşürüz ben sonra gelirim.

Lo lo siye kurban ola lo loğğğ

Bu can siye hayran ola lo looo


Grupmatik |Yarı texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin