Yine ben geldim!
Ölmedim ayaktayım dertlerimle baş başayım.
32 bin okumaya ulaşmış kitap yeni fark ediyorum.
Hepinize benden taktir belgesi.
Hadi geçin bölüme.
Bu arada okumak istediğiniz bir bölüm konusu varsa söyleyin yazmaya çalışırım.
Muckkkl!
▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
"Kardan adam Ömür'den uzun olacak galiba." dedi Alptuğ bir kardan adama bir Ömür'e bakarken. Ömür yaz dizisi görmüş Murat Soner gibi Alptuğ'a baktı. Yere eğilip bir avuç kar aldıktan sonra dişlerinin arasından "Alptuğ!" dedi.
Alptuğ, Ömür'den dayak yiyeceğini anlayınca ayaklarını poposuna vurarak kaçmaya başladı. Ömür, Alptuğdan daha hızlı koştuğu için onu hemen yakalayıp elindeki karı onun yüzüne sürdü. "Çok soğuk!" diye bağırdı soğuktan kızarmış yüzüyle Alptuğ. Kirpiklerinde bile kar vardı. Ömür son darbe olarak Alptuğ'un poposuna bir tekme atınca Alptuğ poposunu tutup yere çöktü.
"Yüzümü hissetmiyorum." diyen Alptuğ'a Mert "Çünkü yüzün yok." diye cevap verdi. Alptuğ ona homurdanırken Mert, Ömür'ü kendine çevirip açılan atkısını düzeltip kızaran burnuna öpücük bıraktı. Sonra Alptuğ'un koltuk atlarından tutup ayağı kaldırdı.
Ömür montunu açıp iç ceplerinden birinde bir termos çıkartıp Alptuğ'a uzattı. "Al sıcak çay ama yerli bu. Kaçak vermem hala sinirliyim." Alptuğ termosu elinden alınca Ömür, Mert'i tutup "Hadi gel kaçak çay içelim." dedi.
Eldiven almaya giden Safinaz evden çıkıp kapıyı ardından kapattı. Onu göre Alptuğ hemen rolüne girdi. Ağlayan bir surat ifadesi ile Safinaz'a ilerledi. "Safinaz!" dedi titrek bir sesle. "Ömür ve Mert beni dövdü."
Safinaz ona doğru koşan oyuncu Alptuğ'a gülerek baktı. Alptuğ sevgilisinin kolları arasına girip yalancı bir şekilde ağlamaya devam etti. Safinaz, Alptuğ'u yanaklarından tutup yüzüne baktı. "Yüzün kıpkırmızı olmuş." deyip yüzüne küçük öpücükler bırakmaya başladı. Alptuğ beklediği ilgiyi görünce Safinaz'ın belindeki kollarını daha sıkı sardı.
"Evet çok üşüdüm. Döv onları!" Safinaz Alptuğ'un şapkasının üstündeki karları temizlerken "Ama sende Ömür'e küçük demeyi bırak." dedi.
"Cidden çok iyi bir oyuncu." dedim Alptuğ için. Diğerleri karın içinde oynarken ben ve Miraç plaj şemsiyesini açmış altına bir tane şezlong koymuştuk. Bir şezlonga ikimiz sıkışıp üstünüzdeki plaj şemsiyesi ile kardan korunuyorduk.
Miraç elime bir öpücük kondurup diğer elinde tuttuğu sıcak çikolatadan bir yudum aldı. Sonra bir şeker alıp attı ve karıştırdı. Tekrar elime bir öpücük kondurup tekrar bir yudum aldı. Yine aldığı tattan memnun olmadığını yüz ifadesi ile belli etti.
"Miraç o attığın onuncu şekerdi." dediğimde sıcak çikolatayı masaya bırakıp bana sokuldu. "Bir türlü senin gibi tatlı olmadı. İçmeyeceğim."
Birbirimize sokulup önümüzdeki beyazlığı izledik. "Kardan melek yapalım mı?" Miraç cevabını ayağı kalkarak verdi. Bana uzattığı elini tutup hala bozulmamış karın olduğu alana gittik. İkimizde aramızdaki mesafeyi ayarlayıp kara yattık. Ellerimizi ayaklarımızı açıp kapattık gökyüzüne bakarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grupmatik |Yarı texting|
Teen FictionTuvalet Fırçası: Cideen yıldım çıkıcam Mamut Hocanın karşısına 'Bir hayat bile bitiyor sizin verdiğiniz ödev bitmiyor' diyeceğim. Hoca hoca, diyeceğim bir öğretmen değiliz ama bizde az sırt kırmadık, Ayağınızı denk alın diyip elimi masaya vuracağım...