🖇Ders 24: Doğum Günü🖇

724 92 94
                                    

Merhaba şapşiklerimm

Birden 18 temmuzu Alptuğ'un doğum günü yapasım geldi.

Bu arada Grupmatik on yedi bin okuma olmuş. On yedi bin kere hepinizi öpüyorum.

Herkes buraya Alptuğ'a hediye etmek istediği bir şeyi emoji olarak bıraksın. Emojisi yoksa yazsın.

Hadi bakalım başlayın.

▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️

B

ugün Alptuğ'un doğum günüydü.

Hepimiz kocaman salonda oturmuş bir kolunu ve bir ayağını alçıya almış Alptuğ'a bakıyorduk. Bunu Safinaz'a vicdan yaptırmak için yapıyordu. Cidden sakat ya da yaralı değildi. Safinaz, Alptuğ'un yanında oturmuş meraklı gözlerle onu inceliyordu. Alptuğ'un başındaki bandaja dokundu hafifçe. Alptuğ gördüğü ilgi ile şerefsiz bir şekilde sırıttı. Safinaz görmesin diye hemen Küçük Emrah rolüne geri döndü.

"Kolun ve bacağın ciddi değil hemen iyileşirsin dedi doktur. Ama-" büyük bir oyunculukla titrek bir nefes çekti. "Kalbin, dedi doktor." yavru köpek bakışları ile yerdeki halıya baktı. Safinaz, "Kalbin?" dedi devam etmesini isteyerek. "Çok kırılmış kalbin. Alçıya alırız ama ameliyat lazım dedi."

Safinaz ona biraz daha yanaştı. Alptuğ'un oyun oynadığını Safinaz dışında hepimiz bildiğimiz için dizi izlermiş gibi izliyorduk. Alptuğ, "Yapmayın dedim doktora. Kalbimi alçıya almayın Safinaz içinde o zaten kırıklarıma en güzel alçı dedim." diyip birden hönkürmeye başladı.

Serap Teyze, "Allah'ım köfte gibi güzel çocuklarım olsun derken içli köfteyi kast etmemiştim." diyip Alptuğ'a sarıldı. "Nasıl içli içli ağlıyor içli çocuğum."

Ortada dönen dramdan uzak olan Ali Rıza sinsi sinsi Ekber hocaya yaklaştı. "Hocam şimdi evlenmeden önce fan fin fon yapmak caiz değil ya." ellerini açmış dua eden Ekber Hoca duasını bitirip Ali Rızaya döndü. Büyük ihtimal Alptuğ için akıl istemişti. "İmam nikahı kıyıp fan fin fon yaptıktan sonra boşanabiliyor muyuz?" diye sorusuna devam etti.

Ekber Hoca, "Tövbe estağfurullah! Sırf fan fin fon için imam nikahımı kıyacaksın?" dediğinde Ali Rıza baş sallayıp onayladı.

"Bazen diğer dünyada aynı yerde olmayacağımız için o kadar çok seviniyorum ki." diyen Ekber hocaya Ali Rıza "Niye cehenneme gitmeyi mı planlıyorsunuz?" diye sordu saf saf.

Feriha Hoca olaya atladı. "Allah akıl sahibi olmayanları yaptıklarından sorumlu tutmazmış. Cennetliksin be Ali Rıza." Ekber hocanın dudağının bir yanı kıvrılırken Feriha hocaya baktı.

"Hayret bugün kavga etmediniz." dedi Nargihan Hoca üstünde 'Yazılıları okumadım ama bana bir daha sorarsan senin canına okuyacağım.' yazan pankartı herkesin göreceği şekilde tutmaya çalışırken.

Deniz Hoca sesli bir nefes verip "İnsanlığın maymundan gelmediğine ikna oldum." dedi. "İnsanlık maymundan gelmiyor, maymunluğa gidiyor." dedi.

Hala Alptuğ'un oyun yaptığını anlamayan Safinaz'a baktım. "Cidden otomatik düzeltmenim açık olduğu klavyeye saf yazsam klavye Safinaz diye düzeltir."

Dikkatimi kalabalıktan çekip birbirlerine yine düşman bakışları atan Menemen ve Babakanuç tayfaya çevirdim. Haliç amca, "Bir kere biz çok zenginiz. Kahvaltıda portakal suyu içiyoruz." diyince Kemal amca ona cevaben "Bizim bir kere bidon bidon yağımız var." dedi.

Grupmatik |Yarı texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin