TANITIM

3K 177 176
                                    

I waited for death with a chain.
He will taste death one day each time.

...

Boş karanlık odadaki bir sandalyenin üzerine oturmuş, önündeki ceseti  izliyordu Jeon Jungkook.

Şuan önünde zincirlere bulanmış ve bedeninin her bir tarafını esir alınmış bir adam, ölü bir adam asılıydı.

"Bay Jeon, bu asılı bedeni ne yapacağız?"

Karanlık odayı sadece tek ve tiz ses yayıldı bu ses kan dondurucu ve oldukça Jeon Jungkook'a göre basit bir sesti.

"Prope una cum vincula."

"Zincirler ile birlikte yakın!"

...

Robert, o dar ve karanlık sokakta ilerledi..  karşısına bir anda çıkan uzun boylu sert görüntülü adam ile bir adım durdu. Bu adam oldukça ürkütücü bir görüntüye sahipti...

"Sen Robert, bu gece ve her gece benim esirimde kalacaksın."

...

Jimin histerik bir kahkaha atarak kitabı kapattı. Gerçektende bu kitap Jimin'i güldürüyordu.

Jimin kitabın kapağına bir göz gezdirdiğinde o yazı dikkatini çekti.

"Bir insan sadece yaşadığını bilir ve yaşayacaklarına mahkûm kalır."

Jimin gülümseyerek kitabı koltuğa bıraktı. 'Hadi ama bu kitap tam bir psikopatça!' "Hem bir insan neden kendinden güçsüz bir insanı mahkûm alır ki?"

Jimin kitap ile ilgili derin düşüncelere dalarken, bir anda gözlerini devirdi. Bu kitap neden bu kadar dikkatini çekmişti?


Jimin'in parmakları istemsizce kitap kapağına gidiyordu. Biraz daha okusa hiç bir şey olmayacaktı.

...

Yaklaşık bir kaç saat geçmişti aradan. Her dakika içerisinde Jimin kitaptan daha fazla etkileniyordu Robert denen karakter o cani adam tarafından esir alınmıştı. Kitabın her cümlesi içine işliyordu.

Robert gibi sıska bir adamın çektiği acılar çok zor olmalıydı.

Jimin yüzünü buruşturarak aklına takılan o cümleyi tekrardan okudu.

"Her gece olduğu gibi, bu gece yine benim esirimsin Robert."

Jimin sinirle bir küfür mırıldandı. Neden bu Robert bu kadar savunmasızdı?

Jimin iç çekerek kitabı köşeye koydu. Bir düşününce Robert'in yerinde olmak güzel gelebilirdi. Jimin bu fikri sevmişti. Ne yani her gün evde oturmaktansa biri tarafından esir alınıp, her gün o adam ile uğraşmak.

"Ahhh ne diyorum ben!"

...

Jungkook demir askılıktan oldukça büyük, kalın ve uzun Zinciri alarak korumanın boynuna doladı.

"Söyle bana en zehirli olan kişi kim?"

Koruma titrek bakışlarını Jungkook'a çevirdi.

"Sizsiniz bay Jungkook."

Jungkook zinciri daha sıkı sıkarak adamın boynuna daha fazla baskı uyguladı.

Önündeki yeni kurbanı nefessizliğe daha fazla dayanamayıp bir kaç dakika içinde yere yığılırken, Jungkook zinciri geri çekti.

"Her insan bir gün ölecek. Er yada geç.."

Dedi yerdeki cesete doğru bakarken.

...

Ağır bir kurgumdur ve bunu onayladım.
Lütfen okumak istemeyenler daha fazla okumadan bıraksınlar.

Bölüm sonu.

CHAIN / JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin