CHAIN-11

772 90 22
                                    

Aradan bir hafta geçmişti. Jimin, bir hafta boyunca Jungkook'u hiç görmemişti.

Bunun için herne kadar kendini şanslı hissetsede bir yandan içinde bir şüphe vardı.

"Selam Jimin."

"Ahh, merhaba Sanha."

"Bu akşam benim ile arkadaşımın evine gelmek istermisin? Bak çok eğlenceli geçecek."

Jimin gülümseyerek başını salladı. Bu arada Sanha, Rm amcanın işten çıkardığı o kişiydi.

"Olur Sanha ben o zaman üzerimi değişip gelirim yanına."

Jimin evine doğru ilerlerken aklında o her zaman ki konu vardı. Artık o meşhur kitap olan, 'Robert ve Richard' kitabını bitirmişti.

Bitirmesine rağmen içinde devam ettiriyordu. Kitap mutsuz bir son ile bitmişti ve Richart tarafından öldürülmüştü Robert.

Ama Jimin içinde yediremediği bir takım duygular ile kitabı baştan hayal etmeye başladı.

Jimin bunları düşünürken, evine gelmiş olduğu gerçeğini unutmuştu.

..

"Hangisini giyinsem?"

Bu iki kelime Jimin'in beyninde dönüp dolaşıyordu. Çok fazla kıyafeti olmadığı bir gerçekti.

"İşte buldum."

Jimin bir siyah kot ve gri bir  sweatshirt giyinerek, telefonu eline aldı. Jungkook'u görmeyeli bayağı olmuştu. Bu onu özlediği anlamına gelmiyordu. Sadece Jimin'e gitmeden önce;

"Seni arayacağım. Jimin ne olursa olsun seni her zaman görmeye geleceğim. Seni şimdi bırakmam seni ölümüne bırakmam anlamına gelmiyor."

(Demişti.)

Jimin'in içini bir korku sardı o sırada. Neden gelmemişti? Yada gelecekmiyd?

Jimin sıkıntılı bir nefes vererek, ayağa kalktı. Arkadaşının evine gitmesine birkaç saat vardı en iyi fikir uyumak olacaktı.

...

(RÜYA)

Robert artık o evde yaşamak istemiyordu. Bunu yüz ifadesinden anlayabiliyordu Jimin.

"Hadi Robert çok az kaldı."

"Gelemem Jimin! Ben artık Richard'dan ayrılamam. Onu seviyorum.. Git buradan."

Jimin şok içerisinde,
Robert'e bakıyordu.

"Robert benim ile gel!"

Diye bağırdı Jimin, Robert'e doğru. büyük bir uçurumun önündelerdi ve Robert uçurumun ucundaydı.

"Robert geri dön.."

Jimin'in haykırışları ile Robert uçurumdan atladı.

"HAYIR!"

...

Jimin yatağından ter içinde kalktığında, nefes alış verişleri düzensizdi.

"Robert öldü mü?"

Jimin'in panik ile sorusu odada yankılanıyorken, bir anda bakışları duvardaki saate çevrildi.

'21:24'

Jimin gözlerini ovalayarak, yataktan kalktı. Geç kalmıştı ve gidecek hiç bir hâli yoktu.

...

-Alo Sanha.

-Jimin nerede kaldın? kapına kadar geldim ama açmadın.

-Üzgünüm ama ben gelemeyeceğim.

-Tamam Jimin zaten çok geç kaldın. Kapatmam lazım üzgünüm.

...

Jimin telefonu kapatarak odadan çıktı. Aklında son bir kaç gündür deli sorular geziyordu. Jungkook neden hâlâ yoktu? Onu arayacağını ve göreceğini söylemişti.

Jimin salonun kapısını açtığı an, görmüş olduğu görüntü ile şok oldu. Elinde oldukça  büyük ve kalın bir zincir ile bir adam duruyordu.

"Sen kimsin?"

Önündeki adam sadece gülümsedi. Bu gülümseme oldukça piç bir gülümsemeydi.

"Seni Robert'in yanına götürecek birisi."

...


Bundan yıllar önce bir krallık olduğunu biliyorum.
Bu krallıkta bir kral ve şövalye gibi bir kaç savaşçılar varmış. Bu kral ne ülkeyi yönetir, nede şehri yönetirmiş bu kralın yönettiği tek bir kişi varmış, oda Jeon Jungkook.

Jungkook liseyi Kore'de okuduktan sonra abisi, yani büyük kral'ın yanına Amerika'ya gitmiş. Yıllarca eğitilmemiş, yıllarca nasıl bir canavara dönüşeceğini göstermiş o kral.

Jungkook her geçen gün iyice öğrenmiş nasıl soğuk kanlı olunacağın. Daha küçük yaşına rağmen reflexleri çok kuvvetlendirilmiş.

Bir gün kral, Jungkook'u tam karşısına çağırarak, kardeşinden bir şey istemiş. Öyleki Jungkook'un tek yapamayacağı, tek gerçekmiş.

"Benim için, Abin için git ve Jimin'i öldür."

Jungkook nedenini sorduğunda aldığı cevap, kan dondurucu olmuş;

"Bir kral tanımadığını yada, düşmanını çok kolay öldürür Jungkook. Asıl marifet, kendinden çok sevdiğini öldürmektir. Eğer bu dediğimi 6 ay içinde yapmaz ve Jimin'i öldürmezsen... İşte o zaman ben, canımdan çok sevdiğim, kardeşimi öldüreceğim! Evet, yani Seni, küçük KARDEŞİM."

...

(ÖNEMLİ !)

Öncelikle şimdi diyeceksiniz ki, Jungkook'un abisi altı ay dedi ama Jungkook hâlâ Jimin'i öldürmedi?

Bunun cevabını merak ettiğinizi biliyorum işte bu yüzden kitabın ilerki bölümlerinde Jungkook Jimin'e her şeyi anlatacak. Sadece bilin istedim.

Merak ettiklerinizi yazın buraya lütfen!

...

Bölüm sonu.

CHAIN / JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin