CHAIN-4

1.3K 130 52
                                    

"1-2-3-4-5.. Ahh, evet işte bu."

Jimin raflarda olan bir kitabı eline alarak, içini açtı. Bu kitap duyduğuna göre dünya çapında en ünlü olan kitaptı. Yani okuduğu kitabın ikinci serisiydi.

"Jimin oğlum ne zaman geldin?"

"Ahh, Rm amca. Az önce geldim."

Jimin sandalyenin üzerinden inip elindeki kitap ile Rm amcaya mahçup bir şekilde bakıyordu.

"Şey bu kitabı ödünç alabilir miyim? Yani okuduktan sonra geri getireceğim."

Jimin köşedeki birinci kitabı yerine koyarken, Rm amca bastonunu duvara yasladı.

"Jimin istediğin kitabı almak ile özgürsün al senin olsun istersen."

Jimin tonton yanaklı oldukça yaşlı görünen Rm amcaya sarılarak gülümsedi.

"Teşekkürler amca."

...

"1-2-3-4-5.. Ahh, evet işte bu."

Jungkook hançer şeklinde olan Zinciri alarak, zincirler ile dolu odadan çıktı.

Dün gece Kore'ye geri dönmüştü. Bu gece ise Jimin'i görme şansına sahip olacaktı.

"Jungkook bey dün gece 11:00 sularında bir adam evin bahçesinde görüldü elinde bir şişe vardı. sanırım içinde bir benzin olması gerek."

Jungkook kollarını katlayarak sırıttı. Uzun gür saçları daha korkunç gösteriyordu. Medyada.

"Kaybol gözümün önünden! Farkındayım zaten."

Evet, Jungkook her şeyin farkındaydı çünkü dün gece eve giriş yaptığı an o adamı çalılıkların arkasında görmüştü ve orada canını almışt. Bu bir katliam değildi Jungkook için.

...

Ay ışığı odayı aydınlatıyordu. Robert yanında uyuyan canavara baktı. Bu adamın ismi aslında herne kadar Richard olsada isminin anlamını çok iyi taşıyordu.. çünkü daha önce bir kitapta okuduğunda, Richard ismi şu anlama geliyormuş.
“Güçlü hükümdar” Robert yüzünü buruşturarak, yavaşça ayağa kalktı. Bu canavardan kurtulması gerekliydi.

...

Jimin dudaklarını aralayarak, kitabın kapağını kapattı. Bu günlük bu kadar yetmişti.

"Robert, Richard'ın elinden kurtulacağı için şanslıymış."

Jimin kitap ile konuşmayı bırakıp, ayağa kalkacağı an kapının büyük bir hışımla açılması bir oldu.

Zaten sonrası karanlık.

...

Robert o gece, o ıssız ormanda koştu. Arkasından kimse gelmediği için çok şanslıydı. Ay ışığı etrafı azda olsa aydınlatıyordu ama Robert'in içi hala kararnlıktı.
Ya bir daha o canavarın esiri olursa? Ya geçmişi bir daha açılırsa? Peki en önemlisi.. Ya o canavara aşık olursa?

...

Bölüm sonu.

CHAIN / JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin