"iş çıkışı seni almaya geleceğim."
Jimin başını yavaşça sallayarak arabadan indi.
Jimin'in ısrarları sonucunda Jimin bu gün işine geri dönmüştü. Jungkook istemesede bir şekil ikna etmişti.
"RM amca ben geldim."
"Oğlum, iki gündür neredesin sen?"
"RM amca çok özür dilerim ama ben.."
RM amca, Jimin'i dara sokmak istemediği için yavaşça başını salladı.
"Tamam oğlum işine geri dön benim arka tarafta bir kaç işim var."
"Peki Rm amca."
...
Jungkook zincir odasında bir kaç zincire bakıyordu yenileri eklenmişti.
"Jungkook dikenli zincirini alarak aşağı kata indi."
"O Nerede?"
"Depoda efendim."
Jungkook dudağının kenarını kıvırarak depoya doğru ilerledi.
"Ne olur yapma Jungkook, ben kral'ın adamlarından birisi değilim."
Jungkook elindeki zincirin ucunu kıvırarak dikenli kısmını adamın boynuna bastırdı.
"Şah damarından girmek isterdim... Ama malesef ki, senin acı çekişini izlemek istiyorum."
Önündeki adam yerde kıvranırken, Jungkook soğuk kanlılık ile zinciri adamın boynuna doladı.
"Isı tabancasını getirin."
"Peki Jungkook bey."
Okumak istemeyen geçsin.
Zincire ısı uygulandıkça kararıyordu. Jungkook sabırsızca önünde korku ile bakan adama gülümsedi.
"Biliyor musun? Ben artık küçük çocuklardan çok sıkıldım."
Jungkook sıcak zinciri alarak bir köşeye koydu ve benzini aldı.
"Ne yapacaksın o benzin ile?"
"Sadece hisset."
Jungkook benzini adamın saçlarına damlatarak ısı tabancasını eline aldı.
"Sencede ölme zamanın gelnedi mi?"
"YAPMA NE OLURSUN YAPMA!"
Jungkook hiç düşünmeden ısı tabancasını açarak, önündeki adamın saç tellerine doğru tuttu. Adam saniyeler içinde, çığlık ata ata ölürken, Jungkook cesedi yere ittirerek, sıcak zinciri adamın tam karnına bastırdı.
"Jungkook bey testereyi istermisiniz?"
Jungkook sadece sırıttı.
"Benim testere ile işim olmaz ben Jeon Jungkook'um."
Jungkook zinciri adamın boynuna dolayıp, yavaşça tavandaki küçük kancaya bağladı.
"Diğer zinciri ver."
"Peki Jungkook bey."
Jungkook korumadan halat şeklindeki zinciri alarak, adamın karnına doladı.
"Bıktım şu kendini bilmezlerden."
Jungkook alından akan terleri silerek, köşedeki sandalyeye oturdu ve önünde ki cesedi izledi.
...
Bölüm sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHAIN / JİKOOK
Mystery / Thriller(TAMAMLANDI) "Zincirler ile birlikte yakın!" ----------- /Kısa bir kurgudur. /Benden habersiz kopyalanmasına karşıyım.