Bir oda düşünün, oldukça büyük bir oda. Jungkook odanın her bir köşesinde asılan en kalın zinciri alarak aşağı yöneldi. Canını sıkan birisi vardı.
Bir adam sandalyenin üzerinde boğazı tavana olan asılı bir zincir ile bağlıydı.
"Jungkook abi ne olur öldürme beni."
Jungkook'da tepki yoktu. Hayatında aldığı ilk can, o okul tuvaletinde zincirle canına kıydığı Mark olmuştu.
Açıkçası o zamanlar zincir ile bir işi yoktu ama bir köşede bulduğu eski zincir ile o alçak adamı öldürmüştü. Her şeyi bilinçli yapmıştı.
"Abi lütfen yapma istemeden oldu."
"Bana yalvarma!"
Jungkook seri adımlar ile elindeki zinciri adamın karnına geçirdi.
Pekte uğraşamazdı çünkü bir saat sonra Amerika'ya gitmesi gerekliydi.
Son olarak adamın altındaki sandalyeyi iterek adamın zincir ile asılmasına izin verdi. Bir kaç çırpınıştan sonra havada asılı kalan beden Jungkook'u güldürmüştü.
"Yazık!"
...
Jimin evine doğru yol alıyordu. Hava iyice kararmıştı çünkü bu gün dükkandaki kitapları baştan aşağı tamizlemişti.
Yolda ilerlerken aklında o kutu vardı. Jungkook Jimin'i bulduğu kesindi ama neden hâlâ karşısına çıkmıyordu? Yada neden o günden sonra bir daha okula gelmemişti?
Fazla dalgınlık yüzünden önündeki direği görmeyip çarpınca epey bir canı acımıştı.
Alnından akan sıcak sıvı ile lanet okuyarak ayağa kalktı. Canı yanıyordu.
Jimin hızla evine doğru koşmaya başladı.
Alnından aşağı doğru akan kan bir türlü durmak bilmiyordu. Pamuğu yaraya bastırırken bir yandan ise kendine lanet okuyordu.
...
Jungkook helikopterde belgelere göz gezdirirken telefonuna gelen bildirim ile tuşlara bastı.
Jimin'i takip eden bir adam video göndermişti. Jungkook videoyu izledikçe canı yanıyordu. Normal bir insan kafasını çarpan bir insana gülerdi değilmi? Jungkook yüzünü buruşturarak, bir küfür mırıldandı.
Şuan yanında olmak çok isterdi. Okul zamanından beri Jimin'i görmemişti ama kavuşmalarına sadece üç gün vardı. Sadece üç gün.
...
Hafta sonu gelmişti, Jimin ılık bir duşun ardından üzerine çeki düzen verdi. Hiç arkadaşı yoktu ve bu neden ile dışarıda tek dolaşmak zorunda kalıyordu.
Cüzdanında yüz lirayı alarak, cebine koydu. Bu günü dışarıda geçirecekti.
...
Sahil kenarında bir kaç kişi vardı. Büyük ihtimal ile hava çok soğuk olduğu için kimse evinden çıkmamıştı.
Jiminde bir kayalığın üzerine oturarak, gözlerini sıkıca kapattı. Sessizliği dinlemek ve hissetmek istiyordu.
"Ne geveliyorsun sen benim canımı sıkma ve defol git buradan!"
"Kes sesini bana paramı vermeden gitmeyeceğim!"
"Yok para işte anlasana!"
Jimin yüzünü buruşturarak, ayağa kalktı. Bir sessizliği dinlemek bile zordu. Arkasındaki iki adam delice kavga ederken burada oturup hakaret dinleyemezdi.
...
Jimin köşeyi döndüğü an bir kaç adamın köşede oturup muhabbet etmesine yoğunlaştı.
Adamlar kendi aralarında sohbet ederken Jimin olduğu yerde adamları izliyordu.
"Ne oldu ufaklık neden bakıyorsun öyle?"
Jimin yüzüne yerleştirdiği gülümseme ile bir kaç adım attı.
"Benide aranıza alırmısınız? Canım sıkılıyor."
"Gel buraya küçük."
Jimin tek kalmaktan bıkmıştı. Adamların yanına geçip otururken, çoktan soru yağmuruna tutulmuştu.
/Nereden geldin?
/İsmin ne senin ufaklık?
/Liseli misin?
/Neden bu dar sokaktasın?
Jimin hiç bıkmadan cevap veriyor gülümsüyordu. Bu sorular bile Jimin'i mutlu ediyordu insanlar ile arkadaşça konuşmayı özlemişti.
...
Jimin ve isminlerini yeni öğrendiği adamlar gece geç saatlere kadar konuşmuştu. Jimin hayatında bu kadar güldüğünü hatırlamıyordu. Jae denen adam oldukça komikti. Tüm gün askerlik anılarını anlatmıştı.
...
Jungkook tüm işlerini bırakmış canlı yayını izliyordu. Jimin oldukça mutlu görünüyordu. Jungkook sıkıntılı bir nefes vererek yayını kapattı ve korumaya emir vermesi gerkliydi, Jimin'i oradan uzaklaştıracaktı.
Jimin daha yanına koruma gelmeden gitmişti. Hava çok kararmıştı.
...
Robert, o gece kendini çok yalnız hissetmişti. Kötü canavar çok canını yakıyordu. Ama Robert çok iyi biliyordu ki, bir gün gelecek, ay batımında o evden kurtulacaktı.
...
Bölüm sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHAIN / JİKOOK
Mystery / Thriller(TAMAMLANDI) "Zincirler ile birlikte yakın!" ----------- /Kısa bir kurgudur. /Benden habersiz kopyalanmasına karşıyım.