CHAIN-1

1.8K 155 175
                                    

Gecenin kör karanlığı, tiz rüzgar esintisi ile gözlerini sımsıkı yumdu.

"It will come to me one day!"

Evet Jeon Jungkook'un dediği gibi;

"bir gün o bana gelecek!"

...

Dar sokakta küçük bir esnafta çalışıyordu Jimin. Okulu lise zamanında bırakmak zorunda kalmıştı.

"Ahh Jimin oğlum sen geldin demek. Benim işim var gitmem gerek sen dükkana sahip ol."

Elli yaşlardaki dükkan sahibi köşedeki bastonunu alarak küçük dükkandan çıkarken, Jimin gülümseyerek, kitap rafların arasına girdi. Burası bir kitapçıydı ama sorsan kimse gelmiyordu zaten bir haftada 100 TL kazanıyordu.

Jimin kitapların tozunu alırken aklına bir şey takıldı. O dün gece okuduğu kitabı buradan ödünç almıştı. Jimin o kitabın devamı varmı diye bir rafa bakarken, kapının açılması ile gelene çevirdi bakışlarını.

"Bir şeymi istemiştiniz?"

Yaşlı kadın elindeki koliyi yere koyarak bir sandalyeye oturdu.

Jimin merakla koliye yaklaştığında, yaşlı kadın gülümseyerek, ayağa kalktı ve dükkanı terketti.

Jimin boş bakışlar ile kutuya bakıyordu. Büyük ihtimal ile kitap getirdi. Diye düşünerek, ayağa kalktı ve işine devam etti.

...

"O kutu Jimin'in eline geçtiğine emin misiniz?"

"Evet bay Jeon, yaşlı kadın bizzat kendi bırkatı."

Jungkook başını sallayıp elindeki altın zinciri ile çalışma odasına doğru ilerledi.

"Ahhh park Jimin."

...

Jimin neredeyse saatlerdir çalışıyordu. Yanındaki kutuyu hâlâ açmamıştı. Zaten içinde kitap olduğunu tahmin edebiliyordu.

"Oğlum ben geldim."

"Merhaba Rm amca benim bu günlük işim bitti ben artık gidebilir miyim?"

"Peki evladım ama şu kutu nedir?"

"Hmm o kutuyu bu gün bir kadın getirdi Rm amca."

Jimin yerdeki kutuya doğru yaklaşarak, yavaşça kutuyu açtı.

Bu kutunun içinden çıkan şey Jimin'in gözlerinin dolmasını sağlamıştı.

"Jeon Jungkook."

...

Rüzgar deli gibi esiyordu. Jimin elindeki kutu ile boş sokakda deli gibi koşuyordu evine doğru.

Aklında bir sürü şey geçiyordu. Kutunun içindeki nasıl olurda yıllar sonra tekrardan Jimin'e ulaşırdı?

Bu kesinlikle Jeon Jungkook'un işiydi Jimin'in tek bildiği şey buydu.

Jimin eve geldiği gibi kutuyu koltuğun üzerine bırkatı. Şuan dolu gözleri ile kutuya bakıyordu.

Ya her şey bir daha tekrarlanırsa? Jimin bunları kaldıramazdı artık. Yıllar önce yaşadığı şeyleri bir daha yaşamak istemiyordu.

"Bir daha olmayacak."

Diye mırıldandı Jimin. Yıllar önceki anıların tazelenmesini istemiyordu.

...

Bölüm sonu.

CHAIN / JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin