Hava kararmaya başlamıştı. Jimin odasında Robert hikayesini okuyordu. O zincir olayını unutmak değilde umursamamaya başlamıştı.
Kapının açılması ile anlık duraksama yaşadı ama sonra bakışlarını daha kapıya çevirmeden gözleri kapanmıştı.
...
Jungkook heyecanlı değildi. İçinde küçük bir sızı vardı. Jimin'i yanına çağırmak bile çok aşırı derecede canını yakıyordu. Çünkü Jimin yanına gelince Jimin ile daha yakın olacaktı.
Jimin baygın bir şekilde koltuktan yatıyordu. Jungkook yıllar sonra Jimin'i görmesi ile olduğu yerde özlem ile bakıyordu. Yüzünde en ufak bir belirti yoktu içindeki özlem dışına yansımamıştı..
Bilmem kaç dakika geçmişti. Jungkook Jimin'in yanına geçerek, hafifçe eğildi koltuğa doğru. Daha önce defalarca fotoğrafını görmüştü ama bu.. Ahh.
Okul zamanları geldikçe Jungkook'un aklına, daha fazla kalbi ağrıyordu. Yanında olması bile yetmemeye başlıyordu.
Jungkook önündeki masum ve güzel yüze dalıp gitmişken, Jiminden hafifçe bir hışırtı çıktı. Vücudu kıpırdanmaya başlamıştı. Ama Jungkook'da hiç bir tepki yoktu. Jimin'in ayılmasını istemiyordu.
Jimin gözlerini açtığı an bulanık bir şekilde tepesinde dikilen adamı çözmeye çalıştı. Bulanık görüntü şuan netleşmişti ama kimdi bu?
Jimin saniyeler sonra vücuduna giren panik dalgası ile Jungkook'u ittirip koltuktan kalktı.
"J-Jungkook sen?"
Jungkook Jimin'e göre daha sakindi. Ama içinde yaşadığı acı ve özlem canını yakıyordu.
"Jimin sakin ol. Emin ol sana herşeyi açıklayacağım."
Jimin yaslanmış olduğu koltuk başlığına daha sıkı tutundu. Jungkook karşısında duruyordu ve aklımda bir sürü soru vardı.
Jungkook'u neden o günden sonra bir daha görmemişti?
Peki neden şimdi karşısına çıkmıştı?
Her şey bir yana.. bundan sonra ne olacaktı?
...
Aradan dakikalar geçmişti. Jimin koltukta elleri titreyen bir şekilde oturuyordu.
"Bana herşeyi anlatacakmısın Jungkook? Ne oldu o günden sonra? Mark öl-"
"JİMİN O ÖLÜNÜN ADINI AĞIZINA ALMA!"
Jimin şaşkınlık ile Jungkooka bakıyordu. Ne oldu şimdi bir anda hiç bir fikri yoktu aradan yıllar geçmişti..
"Jungkook bana artık anlat. Neden o günden sonra bir daha okulda seni görmedim."
Jungkook alt dudağını yalayarak, duruşunu dikleştirdi. Daha önce hiç kimse Jungkook ile böyle konuşmamıştı ama bu park Jimindi. Hiç bir şekilde Jimin'e karşı gelmeyecekti / gelemezdi.
"O gün okuldan çıktıktan bir kaç gün sonra Amerika'ya gittim. Jimin abim oradaydı. Orada iki üç yıl kaldım. Ama işler daha farklılaştı ve olaylar hiç beklemediğim şekilde tersine döndü."
Jimin anlamıyordu. Ne olmuş olabilirdi ki ?
"Jungkook ne oldu ?"
"Abim öldü.. ve abimin konuştuğu bir çok kişi ile itibata geçtim ve kötü huylar edindim. Hem senin yokluğun hende abimin gidişi beni çok etkilemişti."
Jimin ellerini nereye koyacağını bilemezken, bir anda Jungkook ellerini avucunun içine aldı. Bu aralarında geçen ilk temastı.
"Jimin inan hiç aklımdan çıkmadın."
Jimin'in aklı iyice bulanmıştı. Eskiden aralarında hiç bir şey bile yoktu sadece Jungkook Jimin'e abilik taslıyordu.
"Jungkook eskiden sen beni hep koruyordun ben bir tek bunu hatırlıyorum."
Jungkook Jimin'e doğru yaklaşarak, ellerini birbirine kenetledi. Bunu nasıl söyleyecekti bilmiyordu ama söyleme vakti gelmişti.
"Jimin ben seni hep sevdim. Seni korumalarım, seni sahiplenmelerim, hiç bir zaman arkadaşça değildi. Hepsini seni sevdiğim için yaptım. Sana aşık olduğum için yaptım bebeğim."
Jimin şok ile Jungkooka bakıyordu. O zamanlar bunu hiç akıl edememişti.
"H-hayır sen beni sevmiyorsun Jungkook."
Dedi isyan eder gibi. İnanamıyordu bunca olan şeylere. Mark'ın ölümü, her şeyine karışmasına kısaca hiç bir şeye inanamıyordu.
"Seni çok seviyorum Jimin."
Dedi Jungkook isyankâr bir ses ile. Önündeki küçüğünü çok seviyordu.
Peki ya sonrası? Sonrası; Jimin için imkansız. Jungkook için zor.. oldukça zor.
...
Hava yavaş yavaş, aydınlanıyordu. Gün ışınları ormanı sarıyor kuş cıvıltıları yükseliyordu. Robert, ağlamaktan kızaran, şişen gözleri ile bir ağacın altına oturdu. Çok yorgun ve açtı.. o canavar denen Richard dan kurtulmuştu ama asıl sorunu şuydu.. bu ormandan nasıl çıkacaktı ? Richard dan kurtulduğu gibi, bu büyük ormandan nasıl kurtulacaktı.
...
Bölüm sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHAIN / JİKOOK
Mystery / Thriller(TAMAMLANDI) "Zincirler ile birlikte yakın!" ----------- /Kısa bir kurgudur. /Benden habersiz kopyalanmasına karşıyım.