Karamsarlık, yanlış anlama, ön yargılı olmak ve en önemlisi olan ise, insanların karakterleri ile ilgili yanlış algılar da bulunmak.
---
Jimin elindeki dergiyi komidinin üzerine bırakarak ayağa kalktı.
Aradan tam olarak bir kaç ay geçmişti ve Jimin'in içinde yediremediği bir takım duygular vardı.
Jungkook'a herne kadar Rm amca ile ilgili bilgi sorsa bile tek aldığı yanıt;
"Güzelim artık Rm amcayı sorma çünkü naklini doğuduğu köye naklettiler "
Jimin bahçeye çıktığında köşede bulunan korumanın yanına ilerledi.
"Bir şeymi oldu Jimin bey?"
Jimin bir süre dış kapıya çevirdi bakışlarını. Jungkook sabahın erken saatlerinde bir işi olduğu için erken çıkmıştı.
"Jungkook'u armanı istiyorum."
Koruma ilk tereddüt etsede ikiletmedi. Eğer Jungkook'u aramaz ve Jimin'i geri teperse o zaman Jungkook bu tepkiye sinirlenir ve canını alırdı.
"Peki Jimin bey."
Evin güvenliği -koruma- bir kaç tuşa basarak telefonu Jimin'e uzattı.
***
"Jungkook canım sıkıldı yanına getirsin mi beni şoför?"
"Gitirsin sen o sırada git ve hazırlan zaten bu akşam seni bir yere götürecektim."
***
Jimin gülümseyerek telefonu Jungkook'un yüzüne kapattı. Evet bu biraz sert olmuştu ama bu Jungkook için çokta sorun olmazdı.
"Jungkook ile konuştum."
Jimin korumaya çok açıklama yapmadan eve doğru ilerledi. İlk üst kata çıkarak soyunma odasına girdi ve sırf bu gün Jungkook'a inat birazcık dar giyisiler giyinecekti. Tabiki Jungkook çok sorun yapmayacağını biliyordu ama normalden daha sert giyinmeyi düşünüyordu.
...
Oldukça dar bir seçim olması Jimin'i biraz ürkütmüştü. Zaten üzerindeki siyah gömlek Jungkooka ait bir gömlekti orası ayrı.
Jimin sarı saçlarını -saçları sarı hayal ediniz lütfen..- geriye yatırarak aşağı indi.
"Jimin bey, az önce Jungkook bey aradı sizi bir an önce götürmemizi bekliyor."
Jimin başını sallayıp arabaya binerken, bir yandan ise cama bakmak ile meşguldü.
"Yol ne kadar sürer acaba?"
"On dakikayı bulmaz Jimin bey."
...
Jungkook kendi özel arabasının önünde Jimin'i bekliyorken, bir anda önüne gelen araba ile derin bir nefes aldı.. özlemişti.
Jungkook duruşunu dikleştirerek elindeki küçük siyah zincirini cebine koyduğu an arabadan inen Jimin'i görmesi ile kaşları çatıldı. Bu kadar dar giyinmek zorunda değildi.
Jimin yüzündeki sırıtış ile Jungkook'a doğru adımlarken olduğu yerde durdu ve derin bir nefes aldı. Biraz salına salına, yürüse kötü olmazdı.
Jimin yapmış olduğu şeyin çokta farkında değildi ama biraz cilveli bir eda ile Jungkook'a doğru ilerleyerek kollarını Jungkook'un boynuna doladı.
"Jungkook gidelim mi artık?"
Jimin parmaklarını Jungkook'un ensesine koyarak yanağına küçük bir öpücük kondurdu.
Peki Jungkook'u özet ile anlatacak olursak.
-10 Dk sonra..-
Jimin şaşkınlık ile bir Jungkook'a birde yerde morluklar içinde yatan şoföre bakıyordu. Jungkook mu? Jungkook'un alnında oluşan kalın damar ile heryeri ter içindeydi.
"J-Jungkook?"
"ÇABUK ARABAYA BİN!"
...
Jimin camdan dışarıyı izliyorken, Jungkook sıkmış olduğu direksiyona hâlâ işkence ediyordu. Her şey nasıl gelişmişti hiç bir fikri yoktu Jimin'in ama tek bildiği şey vardı ki; Jungkook asla bunun altından kalmayacaktı.
"J-Jungkook neden çok sinirlendin? ben sadece sana-"
Araba ani bir fren ile durduğunda, Jimin bakışlarını ilk Jungkook'a sonrada camdan dışarıya çevirdi.
"J-Jungkook burası?"
Aklının ucundan bile geçmeyeceği bir yerdeydi şuan Jimin.
"Bekle beni burada geliyorum."
Jungkook arabadan inip hemen köşede olan kıyafet mağazasına girerken, Jimin hâlâ şaşkınlık ile mağaza kapısına bakıyordu.
"Bu ne şimdi?"
...
Jungkook elinde poşetler ile çıkarken Jimin sinir ile Jungkook'a bakıyordu. Jungkook arabanın kapısını açarak elindeki poşetleri Jimin'e uzattı.
"Şimdi seni iş yerime götürüyorum, orada giyiniyorsun."
Jimin sinir ile Jungkook'a bakıyordu.
"Sen bunu giyindiğime sevin Jungkook."
Jungkook tahmül edemezcesine arabayı çalıştırarak iş yerine doğru sürmeye başladı.
...
Jimin boş bir odada üzerini değişirken Jungkook, önündeki koltukta Jimin'i izliyordu.
"Neden bakıyorsun öyle?"
Jungkook gülümseyerek derin bir nefes aldı. Jimin'i izlemek çok güzeldi özellikle altında bir iç çamaşır ile durması dâha güzeldi.
"Sana bakmam seni rahatsız mı ediyor yoksa? Hemde sana sahip olmuşken."
Jimin gözlerini devirerek, başını olumsuz anlamda salladı.
"Sen kapıyı kilitledin mi Jungkook yoksa birisi görür."
Jungkook sinirlenmiş olacak ki ayağa kalkarak Jimin'e doğru yaklaştı.
"Sen ne zaman beni tanıyacaksın Jimin? Sence birisinin seni açık bir şekilde görmesine izin verirmiyim? O kilidi kapayalı çok oldu."
Jimin pantolonunu giyinerek yavaşça Jungkook'u ittirdi. Konuyu dağıtmak istiyordu.
"Nereye götüreceksin beni Jungkook?"
Jungkook anahtarı açarak, dışarı çıktığında Jimin'de arkasından ilerliyordu.
"Jungkook nereye götüreceksin?"
Jungkook bir kaç dakikanın sonunda arabanın kapısını açarak, Jimin'i içeri çekti.
"Seni ilk gördüğüm yere."
...
Bölüm sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHAIN / JİKOOK
Mystery / Thriller(TAMAMLANDI) "Zincirler ile birlikte yakın!" ----------- /Kısa bir kurgudur. /Benden habersiz kopyalanmasına karşıyım.