Jimin koltuğa iyice sinmiş bir şekilde zemini izliyordu. Jungkook ise yanında değildi.
"Jimin bey istediğiniz herhangi bir şey varmı?"
Jimin evet anlamında başını sallayarak, yavaşça ayağa kalktı. Bu evden gitmek istiyordu.
"Ben evime gideceğim ve yolu bilmiyorum beni evime bırakır mısınız?"
Koruma Jungkook'un izni üzerine başını olumsuz anlamda salladı.
"Malesef"
...
"Jimin?"
Jungkook yatak odasının kapısını açarak, içeri girdi. Jimin uzanmış, uyuyordu.
Jungkook'un gözünde Jimin her şeyden, herkesden farklıydı. Uyuyuşu bile o kadar fazla etkiliyordu ki Jungkook'u..
Jimin o gece rüyasında Robert hikayesini gördü. Sanki bir okuduğu şeyi yaşıyordu.
Rüyası aynı şöyleydi...
Robert bir çıkış yolu aradı.. en ufak bir yol diye geçirdi. Bakışları ormanın her bir tarafında dolanıyordu. Belki olurduda birisi gelirdi diye. ve geldi. Evet o gece oraya birisi geldi.
"Robert, hadi ama seni özledim, çık karşıma bu ormanda olduğunu biliyorum."
Robert alt dudağını dişleyerek, yavaşça ayağa kalktı bu canavara yakalanmak istemiyordu.. bu yüzden oldukça yavaş hareketler ile köşedeki ağaca doğru yaklaştı. Oldukça yavaş hareketler ile ayağa kalkarak son kalan gücü ile koşmaya başladı. nereye yada ne yapacağını bilmiyordu.
"Robert gel yanıma! Gittiğin yer çok tehlikeli."
Robert daha hızlı koşmaya başladı. Arkasındaki canavar umrunda değildi tek isteği buradan bir an önce gitmek istiyordu.
İşte tam o sırada önüne çıkan oldukça korkunç bir köpek ile olduğu yerde durdu. Lanet olsun bu köpek hiçte tekin durmuyordum.
"ROBERT!"
Robert korku ile arkasına döndü. Richard elinde silahı ile oldukça sinirli gözüküyordu.
"ROBERT GÖSTERİN BİTTİYSE ŞİMDİ YAVAŞÇA YANIMA GEL!"
Robert başını tekrardan köpeğe çevirdiğinde köpeğin ağzından salyalar aktığını gördü. Vücudunu saran korku ile yavaşça bir adım geriledi.
O sırada köpeğin havlaması ile Robert arkasına döndü ve koşar adım Richarda koşmaya başladı. Lanet olsun bu kadar kolay bir şekilde o canavara geri dönmemeliydi.
Bir ses yükseldi.. bu bir silah sesiydi. Richard, Robert'i kendine çekerek köpeğe ateş etti.
Köpeğe Ateş etti.....
"HAYIR, ROBERT!"
Jimin ter içinde yataktan fırladı. Jungkook ise telaşla Jimin'e bakıyordu. Aklında birşey vardı.. Robert denen kimdi?
"Jimin Robert kim?(!)"
Jimin sıkı nefesler alarak bakışlarını Jungkook'a çevirdi. İlk anlamasada sonradan her şeyi yeni idrak ediyordu...
"Şey Robert."
Jungkook sinirle Jimin'e bakıyordu. Öldürecekti o Robert denen adamı hemde en kalın zinciri ile.
"Kim O Robert Jimin?"
Jimin yüzünü buruşturarak, yatağa tekrardan oturdu.
"Şey Robert bir insan."
Jungkook Jimin'in bu şaşkın haline sırıtarak kendine çekti. Jimin anlık reflexe şaşırsada sonra pek bir şey demedi.
"Jimin Robert kim."
Jungkook Jimin'in suskun halinden yararlanarak kucağına aldı. Lanet olsun ki Jimin çok hafifti.
"Jungkook beni evime götür."
"Jimin Robert kim?"
Jimin bakışlarını Jungkook'a çevirdi. Jungkook gerçektende geçen yıllar boyunca çok değişmişti.
"Robert bir karakter, kitap karakteri Jungkook."
Jungkook Jimin'i sıkıca sararak, vucudları arasındaki farkı kapattı.
"Seni çok özledim Jimin. Kokun o kadar güzel ki."
Jimin gözlerini sımsıkı yumdu. Şuan Jungkook ile ilgili şeyler düşünmek istemiyordu. Aacaba Robert'e ne olmuştu en son o adamın evinde kalıyordu.
"Jungkook."
"Söyle Jimin."
"Eve gitmem gerekli hem bir işim var atılmak istemiyorum."
"Sen gitmeyeceksin Jimin evden alacağın ne varsa gider alırlar. İş konusunu unut, işe gitmene gerek yok artık."
"Hayır Jungkook eve gitmek istiyorum."
...
Aradan bir hafta geçmişti ne mi oldu? Jimin Jungkook'un evinde duruyor ve yapacak bir şey olmadığı için Robert kitabının 3. Serisini okuyordu aslında üçüncü serisini mecburen Jungkook'dan istemişti. Jungkook'da almıştı.
"Jimin ben geldim."
Jimin kitabın kapağını kapatıp, bakışlarını Jungkook'a çevirdi. Jungkook'un elinde bir zincir vardı.
"Jungkook o zincir nedir?"
Jungkook zinciri kıvırarak cebine koydu. Jimin hiçbir şey bilmiyordu ve bilmeyecekti. Jungkook'u tanımasını istemiyordu.
"Boşver Jimin, seni bu akşam bir yere götürmek istiyorum.
Jimin nereye dâhi sormadan başını salladı. Hep evde duruyordu ve şuan ikiletmek dahi istemiyordu.
"Gidelim, canım sıkılıyordu."
...
Bölüm sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHAIN / JİKOOK
Mystery / Thriller(TAMAMLANDI) "Zincirler ile birlikte yakın!" ----------- /Kısa bir kurgudur. /Benden habersiz kopyalanmasına karşıyım.