Ls:Kahretsin, nâlet olsunki gene yok yok. Hiçbir yerde.
"İnsanlar bile bana alıştı. Acıma bağırışlarıma onlar bile alıştı. Sokaklarda deli varoş gibi gezmeme. İnsanlar fakirmişim gibi bana yardım etmek istiyorlar"
***
Ama ben fakir değilim bana kimse yardım etmesin, bana sadece onu versinler sadece onu istiyorum.
Kimse beni anlamıyor, ya neden ben ben bu acıları çekiyorum. Heryerimde ondan kalan yaralar geçmiyor. Göğsümün üzeri jilet izleri ile dolu.
Hergün kendime zarar verdim o 3 yılda bazı yaralarım geçti ama ondan kalanların acıso hergün katlanıyor. Acılarımın çoğalması ve yaralarımın açılması benim suçum değil.,benim bir ailem, bir hayatım bir ben yokum.
Bu hayatta ben yaşayan bir ölüyüm aslında sadece onu bulmak için yaşıyormusum gibi. Onu bulduğum an öleceğimi hissediyorum."Ama sonunda o olsun yeter. İşte gene 1 günüm'de onu aramakla geçti. Artık bu harabe evde kalamam. Çünkü heryeri aradım heryeri.
Sormadaığım insan kimseler kalmadı. Gene kendime çöplük bir yer bulucam. Çünkü çöpten başka birşey hak etmiyorum ben.
*
" Belki jungkok şimdi evinde beni düşünmeden uyuyordur, belkide şimdi deliler gibi içip ağlamıştır. Çünkü o bir kavgamızda bile kendini eve kapatım içer tâki eve gidip onu durduruncaya kadar.
Ben onu görünce kimseyi isyemezdim. O sadece bende ve benimle kalsın isterdim tabi ozamanlar daha küçüktük. 17 yaşındaydık sanırım. Kahretsin onunla yaşadığım güzel anılar bile kalmıyor aklımda.
*
Çok üşüyordum tani gene sokakta benden başka deliye benzeyen insan yok. Belliydi artık onu buradada bulamıyacaktım. Benim derhal buhana gitmem lazım. Oraya gidene kadar buralarda onu aramaya devam edicem.
Ama ne zaman bulucam bilemiyorum.
15 oy..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmmirital Love Trace
RomanceTanrının onları birleştireceği akıllarına dahi gelmezken göz göze gelmişlerdi... Başlangıç 12.01.2021... ---------------ölüm tarihi-----------