Jk":lisaaa nerdesin aşkım nerdesin.
Seni arıyorum yoksun 3 senedir aramadığım yer yok ,nerdesin.Seni çok seviyorum lisaaa.Nerdesinnn""Koşuyordum bağırarak,ağlıyarak.
İnsanların tuhaf bakışları zoruma gidiyordu.Ama haklılardı kim hayatında deli gibi aşkını arıyan biri görmüştür ki?
Merak ediyordum"- neden onu hala sevmekten vazgeçmedim?
-neden onu unutamıyorum?
-Neden kalbim acıyo?
-neden onu bulamıyorum?
Soruları bile kendim cevaplıyorum deliler gibi.
"Eve dönerken içmek istedim içki alıp eve gittim."
Jk:bak lisa gel kız, hadi bana içmeme izin vermessin ya hadi gel kız bana hadi içmiycem.
Bak yoksun yoksun..
***
"Hızlıca birayı ağzıma doğru kaldırdım.
İçtim sadece içtim fotoğraflara bakarak sadece içtim.
Saat gecenin 4'ü olmuştu ve ben hala içiyordum."
****
"Tam 16.şişem olmuştu. sanırsam ağzıma içkiden başka birşey girmemişti.
Ayağa kalkmaya çalıştım.
Okadar içmiştimki gözlerim kana bürünmüştü,beynim zonkluyordu.
Deli gibi yürüyordum .Daha doğrusu yürüyemiyordum.
İçtim sadece içtim fotoğraflara bakarak sadece içtim.
Saat gecenin 4'ü olmuştu ve .
Tam 16.şişem olmuştu sanırsam ağzıma içkiden başka birşey girmemişti.
Ayağa kalkmaya çalıştım.Merdivende uyuya kalmıştım.Taki aşağı kattan sesler gelene kadar.Gözlerim yoğuşmuştu."Başım,başım çatlıycakmışcasına ağrıyordu ,dayanamıyordum.Ayağa kalkınca bile sızlıyan vicüdüm canımı yakıyordu.
Zor bir şekilde duşumu alıp hasteneye gitmek zorunda kaldım.Araba bile kullanımıyordum onun için taksiye bindim."
***
Hastaneye gidip ağrı kesici ve ilaçlar aldım.
Eve vardığımda ilaç iyi gelmişti,ama keşke aşk acısınında bie ilacı olsaydı.Vicudum iyileşti ama kalbimin hiç durmazcasına ağrıyordu.Onunkide acıyormudur acaba?Diye boş boş kendimce konuşuyordum.
Etraf ,yerler hepsi içki şişeleriyle doluydu.
Hıncımı yerdeki şişelerden çıkardım ve yerdeki tüm şişeleri sehpaya vurarak yere atarak toz haline getirdim.Ama içimdeki hıncımı nerden alacağımı bilmiyorum hayattanmı,ondanmı ,ailemdenmi?
3 yıl boyunca ben bunları düşünmekten bıktım.Artık onu aramıycam yok ,yeni bir hayat yaşıycam,herşeye göz yumup hayatıma devam edicem ama nasıl?
Kalbimin ağrısıyla koltuğun üzerinde uyuya kalmıştım.15 oy..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmmirital Love Trace
RomanceTanrının onları birleştireceği akıllarına dahi gelmezken göz göze gelmişlerdi... Başlangıç 12.01.2021... ---------------ölüm tarihi-----------