Jk:"Daha fazla onsuz,aşksız,onun kokusundan mahrum kalarak nasıl yaşarım bende bilmiyorum."
***
"Sadece onu istiyorum.Onu görüp ona sarılıp,içime çekmek istiyorum,ama öyle gülü koklar gibi anında çekip bırakmak gibi değil ,nefesimin yetttiği kadar onu içime çekmek istiyorum."
***
-Yoruldum!!
Onu sevmekten değil,onu aramaktan yoruldum,nerde,kiminle ,yaşıyomu onu bile bilmiyorum!!! Kahretsin, kendime beddua ediyorum ama yetersiz ölmem için beddua bile yetersiz.
××××××
Ben o gittikten sonra kimsesiz kaldım,sadece mektup ve fotoğraf.Mektubun okuncak bir tarafı bile yoktu.Daha doğrusu ezberlemkştim,yazılarını ,kelimelerini onu .
Onsuz kaldıkça kalbime bir iz gibi kazınan aşkım var diyorum.Bizim aşkımız ikimizin asla unutamıycağı bir iz oldu.Hem onun kalbinde hemde benimkinde.Sadece mektup beni kendime getiren tek destekti o mektup olmassa umudumda olmazdı.Ve bunu okuduktan sonra umudum gene doğocaktı.(Arkadaşlar gerçekmişçesine okuyun.)
××××××
-Jungkook
Bitanem,aşkım seni çok seviyorum,
Bugün sena yazdığım veya son şeyim bu mektup olucak aşkım,benim hayatım,hayalim,umudum herşeyim sendin.Ama bugünden sonra benim hayalim,hayatım,umudum,aşkım,en kötüsüde seninle olan hayallerimin son günü.Bunu söylemek istemiyorum ama mecburum,sakın beni bulmaktan ,aramaktan vazgeçme çünkü ben seni asla unutmıycam arıycan,sende beni ara çünkü seni ararken bende bileyimki sende beni arıyosun ve bu birbirimizi bulmamız için bir söz olsun.
Seni çok seviyorum.Hayallerimin aşkımın sahibi olan adam çok...
×××××××
Jk:"lisam seni asla aramaktan vazgeçmiycem ,arıycam. Seni hep sevicem olmasan bile ama, olucaksın yanımda kalıcaksın."
-evde oturamadım ve onu hızlıca aramaya başladım dışarıda....
15 oy..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmmirital Love Trace
Storie d'amoreTanrının onları birleştireceği akıllarına dahi gelmezken göz göze gelmişlerdi... Başlangıç 12.01.2021... ---------------ölüm tarihi-----------