7.bölüm (jungkok)

284 209 24
                                    

Jk:"Onu arıyorum ama yoksun lisa, yoksun. Neredesin lisa aşkım ne olur benim hayatım gel.Gelmezsen eğer hayatım nefessiz kalır lisam.
Sen bana kıyamazdın hani."
*
-Belki şimdi sen beni unutup aramıyorsundur bile, ama ben sensiz yaşayamıyorum dön geri dön lalim dön.
*
" Gene koşuyorum insanlardan bile artık nefret ediyordum. Çünkü ben kendimden bile artık nefret eden biriyim. "
Keşke onun gitmesine izin vermeseydim, arkadından gitseydim.
Aslında şuan bile arkasından gidiyorum, sanki bir oyundaymışız gibi o beni bende onu arıyorum.
" Ama bu oyunun sonunu getiricem lisa yeterki benden uzaklaşma benden vazgeçme.

-heryere izimi bırakıyorum kokumu belki burada beni ararken uyuya kalırsın diye, belki onlara ulaşmış bile olabilirsin kokumu içine çekmiş olabilirsin. Ama ben seninde kokunu seni istiyorum.
Vazgeçmiycem asla vazgeçiycem.
*
"Seni arıyorum umarım bu aramanın bir sonu olur birbirimiz ile sımsıkı. Benden başkasını düşünmüşmüsündür acaba lisa acaba şuan kiminlesin bilmiyorum ama düşünemiyorumda lalim"
Sadece bende kal beni düşün çünkü ben hep sendeyim sana aitim.

Bir bilsen lisa seni nasıl aradığımı aşkım, ama yapamıyorum çünkü yoksun.
-İnsanlar bana tuhaf tuhaf bakıyor.
Sende beni ararken insanlar sana bakıyormu lisa.

"Seni bulucam, ucunda ne olursa olsun 3 sene aradım bir 3 sene daha ararım yeterki sonunda benim ol."

Onu düşünerek eve döndüm.
15 oy...

İmmirital Love TraceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin