Ls:İşte salak gibi gene koşuyorum. Ağlayarak, kalbimin acısı ile.
"Artık çok eminim herşey karşılıksız, acılarım, acım, ağlayışlarım, onu düşünmem bile karşılıksız. Ama ne kadar zor olursa olsun onu bulucam. Asla pes etmiycem, 4 yılımı onu aramak ile geçirdikten sonra yaşamanın bir önemi yok, ve tadı."
***
Kalbim çok acıyordu. Hergün ilk günkü gibi onu arıyordum. Sanki biri bana durma onu aramktan vazgeçme diyordu. Artık onun beni aramadığını anladım. Çünkü aynı şehirdeyiz ve ona dair hiç birşey, bir işaret bir haber alamadım. Her ne olursa oldun, beni aramamış olsa bile ondan vazgeçmiycem, eğer benden vazgeçtiyse aşkımızın izlerini ona anlatıcam.
~~~¿¿~~~
"Ölümsüz aşkımızın izini ona hergün acı içinde hatırlatıcam, acıyla kendim her ne yaşadıysam onunda yaşamasını istiyorum. Eğer beni aramayıp değer vermez ise aynılarını ona hergün yaşatıcam. Benim bu hayatı yaşamam onun suçu. Ben ondan ayrıldığımız gün yeni evimizden ayrıldım. Ailemden 4 yıldır haber bile alamıyorum, hayatım her ne zaman onu ararsam zehir gibi burnumdan geliyor. Ya benim yaşamadığım kötü ve acı şey kalmadı. Yoruldum, gece gündüz onu aramaktan yoruldum bıktım, ondan haber almamaktan canımın hergün yanmasından.
**
"Resmen benim bir film gibi bir hayatım aşkım var. Ama o filmde karşılıksız aşk yaşamak istemiyorum. Tek acı çeken yorulan ben olmak istemiyorum.
O film bizim birbirimize kavuşarak bitmesini istiyorum. Kötü bitmesini ve içime doğduğu gibi ölümle bitsin istemiyorum.
**
"Eğer birimizden biri ölürse ona bu günlerden kalan bir günlük yazıcam. Eğer ben ölürsem yaşadıklarımı okuyacak, eğer o ölürse hergün ona bunları okuycam. 4 yıl boyunca onu seven bir aşkı olduğunu bilicek.
Ve bu aşkın acılarını oda çekecek.Yarından itibaren yazmaya başlıycam taki onu bulana kadar yada ölene kadar.°°°
Ama her ne olursa olsun seni çok sevicem ve seni aramaktan vazgeçmiyeceğim Jeon jungkook...
20 oy(arkadaşlar çok uğraşıyorum bu kitap için ne olur destek olun)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmmirital Love Trace
RomanceTanrının onları birleştireceği akıllarına dahi gelmezken göz göze gelmişlerdi... Başlangıç 12.01.2021... ---------------ölüm tarihi-----------