24.Bölüm~Jk~

89 38 39
                                    

JK:Binlerce insan saadece bana hayrandı. Ben her konserde içim ağlıyarak seni anıyorum lalim. Her seferinde o şarkıyı söylediğimde kalbim acıyor lalim. Onlarca hayranım sevinirken onlarla seviniyorum. Onlar benim mutlu olduğumu sanıyorlar,ama bilmiyorlar ki hayatımın tam bir kabus olduğunu.
~
Bügün üzülmiyelim lalim..
Hayatım hep seni sevmekle geçti, ve eminimki ölsek bile birleşicez. Biz birbirimizin aşkıyız lisa.
Ve bu aşk asla bitmiyor, biz birbirimizi arayınca tekrar doğuyor.
Seni çok sevdim sevgilim.
Hayatımı elimden aldılar, seni kaybettim. Lanet olsun o güne o zamana.
Arkandan gelmediğim zamana lanet olsun.
Affet beni lisa, seni bıraktım.
Ama o gün kendimde bile değildim. Ağladım, çok ağladım lalim.
Erkekler ağlamaz derler. Acı çeken erkek ağlar lalim
Herkes ağlar,dışardaki biz ve içimizdeki biz farklı insanlardır.
Ve hep tersini gösterir.

Seni seviyorum lalim.
Ve nedense içimden bir ses ilk defa bu durumu ilk gittiğin günden sonra hissediyorum.
İçimde sana dair olan aşk güçleniyor. Ve sanki bulucaksın beni, bir anda göz göze gelicez. Ve ben sana lisa!! Seni seviyorum diyeceğim.
~
Evet lalim o gün gelicek, ve biz hep birbirimize sıkı sıkı sarılıcağız. Hayatta gelip geçici çok aşk vardır. Ama kimsenin aşkı bizimki gibi birbirini 4 yıl boyunca arıyan ve hala seven 2 kişinin aşkı.
Seni bulunca yaralarım kapanacak. Seni bulduğum ilk an kalbimdeki acı geçicek. Sonrasını beraber geçiriceğiz lalim.
Seni seviyorum~

30 oy
Sınır dolsun finale son 2 bölüm...
İYİ okumalar..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 29, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İmmirital Love TraceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin