Ls:İçeriye girdiğimde babamın tuhaf ve şaşkın bakışları üzerimdeydi. Ona benim baba Lalisa demeye korkuyorum. Ama aslında korkması gereken ben değilim. Bana yaşattıklarından eziyet çekmeleri lazımdı. Çünkü ben bu acılarla tam 4 yılımı, koca 4 yılımı harcadım. Ama herşey çaresiz oldu. Aradım bulamadım, acı çektim ölmek istedim herşeyden kurtulmak için. Ama hayattan kurtulurken onu düşündüm. Eğer ben hayattan koparsam, ondanda koparım.
&
LS:Baba...
-Beni özledin mi? Kızını özledin mi? Özleme! Beni bulduğunuza sevinmeyin. Size gelmekte mecburdum. Çünkü bu acıyı bana siz yaşattınız, ölmemi istediniz.
Baba:Lalisa!! Bu sen olmazsın. Bu kadar değişmiş olmazsın. Neredeydin, neden gittin, neden bize haber vermedin kız-
Ls:Sakın! Sakın bana kızım demeyin. Ben sizin kızınız değilim ben, çünkü ben sizin acı çektirerek öldürdüğünüz kızınızım.
Hayatımı elimden aldınız. Herşey sizin yüzünüzden. Bunu siz düzelticeksiniz.
Hayatımı siz yıktınız, siz vericeksiniz. Buna mecbursunuz. Yıkmak kolaydı, yıkmak gibi toparlayacaksınız.
Bana hiçbirşey olmamış gibi davranmaktan vazgeçin, eski melek lali değilim ben.
*
Babası:Lisa tamam, herşey yaparım ama lütfen böyle davranma kızım. Gittikten sonra neler yaşadık biz bilmiyorsun.
Ls:Umrumda değil, 2günlük acınızı yüzüme vurmayın, ben 4yıldır aç, susuz onu aradım. Ölmek istedim ama bana tek engel olan aşkımdı.
İyiki evden kaçtım,burada kalıp kendimi öldürmek yerine, onu aradım. Sizin yüzünüzü, kirli hayatınızdan daha iyiydim. Ama umudum kalmadı, yoruldum, acı çekiyorum ve o acılar geçmiyor baba..
Herşey geçti, 4 yıl geçti. Ama benim acılarım geçmedi baba..-Hıçkırarak ağlıyordum,orada kalmak benim için ölüm arası bir acıydı. Onlar benim ailem olabilir. Ama kabusumun, hayatıma bu kabusu sokan insanlar.
Ve açtıkları kabustan beni uyandıracak olanda onlar.
Buna mecburlar. Hiçbiri şey istemiyorum. Ondan başka hiçbirşey. 4 yıl onu bana dahada bağlamıştı.Ls:Sizden saadece bunu istiyorum!!
Onu bulun, jungkoku bulun ve beni bu acıdan kurtarın.Baba:tamam lisa, tamam. Onu çok seviyorsun,ve özür dilerim kızım... Bulucağım.
25(oy)Üzgünüm arkadaşlar, bölüm geç geldi. İyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmmirital Love Trace
RomanceTanrının onları birleştireceği akıllarına dahi gelmezken göz göze gelmişlerdi... Başlangıç 12.01.2021... ---------------ölüm tarihi-----------