4.bölüm o gün

310 223 17
                                    

Ls:"Sabahın soğuğu içime işlemişti.Ürkek bir şekilde uyanıp etrafıma bakındım.Bu gün o gündü,belkide hava bu yüzden çok soğuktu,benim buza dönüşmüş kalbim gibi."
***
-Burnuma o koku nedense hâlâ geliyordu.Sanki benden önce o kalmıştı burda.Üzerimdeki örtünün kokusu sanki oydu.Benim yanımda olan sadece onun burnuma gelen seyrelti kokularıydı çünkü.
***
" Ayağa kalkıp ,dışarıya çıktım.
Ellerim cebimde etrafa bakınıyordum.1 haftadır insanca yemek bile yiyemiyordum .
Nedense aklımda o vardı,neden bunca yıl onu bırakmadım,neden onu seviyorum.Çünkü ona çok aşıktım.O benim hayatımdaki sevinme nedenim,gülme sebebimdi.Şimdi oda yok ,buz gibiydim ,kalbim,acılarım sürekli kalbimi çizip bir iz bırakıyordu."
***
-Ama belliydi benim kendime bir yerde iş bulmam lazımdı,yoksa açlıktan ve soğuktan ölücektim.
Başımı yukarıya kaldırmaya bile utanıyordum insanlar deli gibi bana bakıp duruyordu.
En sonunda dayanamayıp..
-" Dönün önünüze ağlayan biri görmedinizmi hayatınızda,tabi ben sizin gibi *vicdansız*şerefsiz duygusuz değilim diyemi bakıyosunuz.Hayatım acılarla dolu bide size acı vermek istemem dönün önünüze."
***
-Kendimi tutamadım ağladım,koştum, nereyemi!
Jungkook'a ama onun ve benim acılarıma.
Nereye gittiğimi bilmeden bir uçurum gibi bir yere geldim .
Ve buz gibi taşın üzerine oturdum.
" Rüzgar yavaşca saçlarım dokunurcasına esiyordu. "

-Ağlıyordum, dayanamıyorum, haykırıyarum,ama boşuna, hayat onu bana geri vermiycekti.Acılarım belki onu aramam için bir nedendi.Ama acılarımın sonu ya ölümdü ,yada sürünmekti.
***
"Ben onu ardım heryerde,pes etmeden aradım,nerde olduğunu bilmeden aradım ve arıycam.Nedense içime bir umut düşmüstü bu sefer öyle olmıycaktı.Kendi canımı yakmıycaktım."

-"koşarak onu aramaya başladım..."
15 oyyy

İmmirital Love TraceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin