13. Bölüm Lisa (iftira)

236 175 28
                                    

Ls:İşte ben yine ve belki karşılıksız bir şekilde onu arıyorum. Belki ben karşılıksız bir aşk yaşıyor bile olabilirim. En kötüsü ise benim bu hayata ve ona olan inancım hiç bitmiyor. Ama biliyorum onu bulucam ve hep onu sevicem.
Sonunda ölüm olsa bile onu aramaktan asla vazgeçmiycem. Bu aşk daha bizi ne kadar yıpratacak bilmiyorum ama ben asla vazgeçmiycem.
Onu hayatımın sonuna kadar sevicem. Ama onun yaşadığından habersiz ne yapıcam bilmiyorum. Kendine yeni bir sayfa açmış olabilir benden nefret ediyorda olabilir. Ama ben kendime onsuz bir yeni sayfa açamam, ondan nefret edemem.Hayatım boyunca onu aradım ve onu bu saatten sonra asla bırakamam.

¥€¥€©
"Kendime ara sokaklarda bir ev bulmuştum.
Orada yine onu düşünüyorum. Aniden aşağidan gelen sesle ayağa kalkıp bakmaya gittim.
Hiçbir şeyden habersiz aşağıya indim.
Ve herkes bana çok değişik bir bakış açısıyla bakıyordu.
=Bakın işte bu aldı, ver çabuk
-Anlamıyorum ne diyorsunuz.
=Çabuk aldığın elbiseleri bana ver
¿Hiçbir şeyden habersiz etrafa bakıyordum. O an kendimi çok ezik hissetim. Herkes beni hırsızlıkla suçluyordu ama ben bu zamana kadar hiçkimsenin hiçbirşeyine dokunmadım.
-Hanımefendi ne diyorsunuz gerçekten anlamıyorum.
=tabii anlamamazlık çok kolay dimi ver, yoksa giydinmi elbiseleri pis hırsız seni.
¿Kadın ceketimi açıp üzerimdekilere bakıyordu.
Kendimi tutamıyorum göz yaşlarım kendiliğinden akıyordu. ¿
Olaya polis bile karıştırmıştı.
Polis =ne oluyor burada
=bu benim elbiselerimi çalmış pis varoş
-memur bey gerçekten iftira atıyorlar ben hiçbirşey almadım.
Polis:kamera kayıtlarına bakmamız lazım.
-tabi bakın.

(suçsuz olduğum halde polisler gelmemi söyledi.
Evin güvenlik kayıtlarına baktılar. Meğer elbiseleri kadının kardeşi almış)
Polis:hanımefendi elbiselerinizi bu bayan almamış neden ondan süphelendiniz.

-çünkü o varoşun tekine benziyordu ve elbiseleri eski olduğundan onun alacağını düşündüm ama hata etmişim kusura bakmayın
"hiçbirşey demeden gittim ve ağlamya devam ettim.
Ama durup onlara cevabını vermek istiyorum."
Ls:Bakın hepiniz beni dinleyim aşkımın peşinde koşuyorum ve varoş gibi görünüyorum diye herşeyin suçlusu ben değilim sizlersiniz. Çünkü körsüzüz.
**
"Hızlıca koştum ama gene nereye bende bilmiyorum"
20oy

İmmirital Love TraceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin