(Şarıyı dinleyerek okuyun )
Jk:Hayat bizi ayırmıştı lalisayla.Aslında hayat değil ailemizdi bizi ayıran, ailemizin birbirine olan düşmanlığı.Bizim aşkımızın onlar için hiçbir değeri yokmuş meğer..
***
"Evde yorgun düşmüş bir şekilde oturuyordum,nedenmi.
Yorulduğum için değil acılardan yorulmuştum.3 senedir günlerim onu aramakla geçiyor,aslında umutlarım bana güç veriyodu,umudumun sahibi olmasa bile."
****
/Hayatta bende onun gibi yanlız kaldım.
Babası yüzünden gittiler,nereye bilmiyordum ama onu arıyordum.
Heryerde,herkese soruyordum!
Ama halâ beni sevdiğini merak ediyordum,beni arıyormudur diye.
Onsuz hayat çok zor,daha ne kadar yaşarım bilmem bu acılarla, onsuz./
***
"Odama çıkıp sırt üstü yatağa uzandım onu düşündüm ,ve hissetiklerimi kendime anlattım çünkü kendimden başka anlatacağım,ondan kalanlar ve kendimdi.
Bana ondan kalan sadece 1 fotoğraf ,ve bir mektup.
Ona verdiğimde o mektubu oda bana kendikini vermişti.Ona o mektubu ayrıldığımız zaman yazmıştım;"
****
-Lalisa ..
Onlar yüzünden bizim aşkımız,hayatımız bitti.
Seninle çok hayallerimiz vardı lisa ,ama o hayaller birgün birbirimizle gerçekleşicek.
Hayallerimiz ölümsüz aşkımız gibi bir iz olarak kalıcak aklımızda.Biz onlar yüzünden bu haldeyiz,onlar yüzünden ben sana bu mektubu yazıyorum hayallerimizi yaşmak yerine.Ama bunu unutma lalisa sen benim için en büyük acım ve aşkım olarak kalıcaksın.
__/__/__/
"Seni arıycam lalisa seni bırakmıycam"
Seni seviyorum....15 oy
Ne olur okuyun ve emeklerimi boşa çıkarmayın ve oy verin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmmirital Love Trace
Любовные романыTanrının onları birleştireceği akıllarına dahi gelmezken göz göze gelmişlerdi... Başlangıç 12.01.2021... ---------------ölüm tarihi-----------