3. bölüm(lalisa)

338 225 25
                                    

Ls:"Onca soru varken kendime nerede kalıcam sorusunu soruyordum.!"
*****
Benim evim 3 yıldır yok .Evim benim umutlarımdı. sokakta yürürken terk edilmiş bir ev gördüm oraya gitmekten başka şansım yoktu.Saat çok geç olmuştu,bugünümü burda geçirmeliydim.Yerden birkaç odun parçası aldım.Eve doğru yürüdüm.Eve girdiğimde evde çok değişik bir koku vardı.Tıpkı,tıpkı onun kokusu gibiydi.Ama onu düşüdüğüm için olduğu aklıma gelmiştir diye düşündüm.Ama onun kokusu bu mektuba işlemişti ,1yıldır mektuptakı koku yerini göz yaşları almıştı.
Odaları kontrol edip içeride benden başka biri olduğunu kontrol edip yukarıya çıktım.
Aşağısı onun gibi kokarken burası adeta duman ve kül kokuyordu.
Benden önce burda birinin kaldığı çok belliydi,sanki orada kalıcağımı hissedip oraya bir battaniye bırakılmıştı.
Umursamayıp kendendime ufak bir ateş yaktım.Ne olur olmaz diye yanıma bir odun parçası aldım.
****
"Ateşin başına geçip mektubu okudum,mektubun okunulcak bir yeri kalmamıştı.Yazılar karışmış,yırtılmış,ve eskimişti gözyaşlarımdan.
Mektubu okumaya başladım;"
***
-Lalisa..
Onlar yüzünden bizim aşkımız,hayatımız bitti.
Seninle çok hayallerimiz vardı lisa ,ama o hayaller birgün birbirimizle gerçekleşicek.
Hayallerimiz ölümsüz aşkımız gibi bir iz olarak kalıcak aklımızda.Biz onlar yüzünden bu haldeyiz,onlar yüzünden ben sana bu mektubu yazıyorum hayallerimizi yaşamak yerine.Ama sen bunu asla unutma lalisa sen benim için en büyük acım ve ,Aşkım olarak kalıcaksın.
"Seni arıycam lalisa seni asla bırakmıycam.
             Seni seviyorum....
(Bağırarak)
" Bende seni seviyorum ama belki sen bunu bile bilmiyosun.Onları asla affetmiycem onlar bana en büyük acıyı yaşattılar ,benden seni aldılar.
Benden canımı hayatımı aldılar."
-Gözlerimden yaşlar gele gele yatmışım.
Onsuz daha  ne kadar yatacağımı bilmeden...
15 oyyy

İmmirital Love TraceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin