16.bölüm Jkk

223 158 31
                                    

Jk:İşte hayatımda ilk adımımı atmıştım. Onsuz saadece kanayan yaralarımla, hayatıma acılarımla bir sayfa açtım.
"Eski hayatımdan hiçbir eser bırakmıyacaktım.,acılarım ve yaralarımla.
Onsuz bir hayat yaşıyacaktım4 yıl sonra. Aslında 4 yıl öncede onsuz yaşıyordum, ama en azından onu arıyordum. Şimdi aramayacağım, onu armadığım her gün kendime zarar vererek hıncımı kendimden çıkarıyordum."
****
İşte sahnedeyim ve onsuz şarkı söylüyorum.
Onun gözlerine bakmadan, kimsesiz,
Adeta boş sahnede arkadaşlarıma bakarak söylüyormuşum gibi hissediyordum.
Çünkü onsuz bu hayat bomboş.
Nefesim daralıyor kalbim acıyordu şarkı söyleyince. Ama bir yandan ise şarkı bizi temsil ediyordu. Bu şarkıyı ben yazmıştım.
***
Hiç gülmüyordum adeta gülüşüm elimden alınmış gibi hissediyorum. Gülersem hayatımda ne kadar aşâlık biri olduğumu yine anlardım.
~~
Aslında anlamama gerek yok, ben pisliğin aptalın tekiyim. Onu bıraktım. Ama bir yandanda böylede olabilirdi.
"Ya beni aramaktan yıllar önce vazgeçmişse ya beni benden önce bıraktıysa.
Hayatına başka biri ile devam ediyorsa. İşte o zaman herşey karşılıklı olur. Ama her ne olursa olsun hayatıma kendime zarar vermeye devam edicem. Çünkü her ne olursa olsun onu çok seviyorum. Bu aşkın sonunda birimiz ölür ise ona bir anı vermemiz lazım. Bu aşk için neler çektiğimi yazmam lazım, aşkımı ve kendime zarar verdiğimi o sayfalara yazıcam.
Ne olursa olsun eksiksiz yazıcam ona.
Çünkü en azından onu okursa aşkımıza bir şans daha verebilir.
20 oy.

İmmirital Love TraceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin