Jk:İşte yeni hayatıma başlıyorum. İdol olup lisanın hayalini gerçekleştireceğim. Ama onu arayamıycam.
Çünkü o benim kalbimde acılarımla kazınan bir aşk. Onsuz nefes alamıyorum bilmiyorum, ama şunu çok iyi biliyorum, onsuz geçen her gün vücüdüma zarar vericem. Bunu ona yapıyorsam bu acıyı kendime yaşatmalıyım.
***
Yaşadıklarım aklıma gelmiyor. Ben kimim onu bile unuttum ama saadece birşey biliyorumki ben bambaşka bir jjk olucam. Kendimi baştan yaratmam lazım. Kendime gelmem lazım.
Hayatıma devam edicem kimsesiz, saadece kanayan yaralarım ve ben. O demiyorum çünkü yaralarımdan akan kan onun gözyaşları.
Onu, kokusunu, ellerini, okadar özledimki haddi hesabı yok.
Kimse benim için onun yerin geçemez. Çünkü kimse onun gibi kokmuyor, onun kadar sevmiyor. Hayatıma birini almam imkansız.****
Hayatıma ve hayatın bana sunduğu yolda gidicem. Ben onun yolundan gittikçe kendimi kaybediyorum, yaşayamıyorum.
En azından böyle yaşayan bir ölüymüşcesine kalıcam.
Adeta ölen birinin acıyla kıvranması şeklinde. Çünkü yaralarım hiç bitycekçesine kan kusuyor.
***
"O akan kanı durduracak tek insan o, benim hayatımı bana vericek olan o, ve o olmadıkça hayatım çıkmaz bir çukura kayıyor, o çukur ise aşkımıza bir iz bırakıyor.".
İşte onu bu yüzden seviyorum.
Bana hayatı anlattığı için. Yanımda olduğu için seviyorum.
Yanımda olmasa bile.
Adeta ruhu ile kendimi sınıyordum. O varmışçasına ama yok hayatım yanlız ve acı içinde.
&&&&
Herşeye göz yumup hayatıma devam edicem hiç olmadığı kadar kendimi iyi hissediceğim.
İçim kan ağlasa bile...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmmirital Love Trace
RomanceTanrının onları birleştireceği akıllarına dahi gelmezken göz göze gelmişlerdi... Başlangıç 12.01.2021... ---------------ölüm tarihi-----------