Ls:İşte günlüğüme yazacağım günlerden bir gün akşam ne yaşadıysam hepsini yazacağım bu satırlara. Ölünce satırlarımın sahibi ise arkamdan ağlıyarak can çekişicek.
***
Günlük...
Ben yine gülmüyorum. Geçen zaman ile sanırım gülüşümde yok oldu. Gülmek nedir onu bile unutmuş gibiyim. 4 yıl önce son gülüşüm, ayrılmadan önce olmuştu.
4 senedir onu aradım, varoş gibi gezdim. Aslında şuan çalışacağım ünlü olacağım yerler var. Ama bu saatten sonra hiçbirşey yapamam çünkü yoruldum jungkook. İntihar etmiycem çünkü seni bulduğum gün ölücem. Hem kalbim, hemde bedenim.
*
"Ama ruhum hep sana ait kalıcak. Çünkü benim hayatımda bana değer veren ve beni düşünen bir tek sendin, ailem ise benim ölmem için herşeyi yaptı.
Ve bedenim senin olamasada ruhum ve acılarım hep sende kalıcak. Bu aşk ölümsüz, çünkü ben ölsem bile ruhum ve acılarım sende kalıcak.
Taki bedenlerimiz, acılarımız ölürse bu aşkımız ölücek. Benim yaşamamam için çok sebep var."
***
Ama yaşamamın sebebi senin, ve buda çok büyük bir sebep. Seni bulucam. Çünkü seni bulduğumda sevgim, gülüşüm, hayatım bana yeni bir şans tanıycak. Acılarım ve yaralarım ise iyileşicek jungkook. Ben kendimi iyileştirmeyeceğim. İkimizin aşkı bizi iyileştirecek.
* *
"Bugün seni aradım jungkook. Aynı yerdeyiz ama hayat bizi göz göze getirmemek için elinden geleni yapıyor. Ama seninle belki hiç ummadığım yerde hayat bizi göz göze getirir.
Sakın jungkook sakın beni aramaktan vazgeçmeki bende bu umudu kaybetmeyeyim.
Seni seviyorum jungkook. "
**
(Kimsesiz ve sahipsiz günlüğüme sarılarak uyuya kaldıdım..)
**
25 oy(arkadaşlar bu oyları bana az görmeyin ne olur. Kitabımın ve emeğimin karşılığını bekliyorum.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmmirital Love Trace
RomanceTanrının onları birleştireceği akıllarına dahi gelmezken göz göze gelmişlerdi... Başlangıç 12.01.2021... ---------------ölüm tarihi-----------