10.bölüm Jk

246 197 41
                                    

Jk:"Kalktığımda kendimi yerde buldum. Camların arasında, camlar koluma bacağıma elime, her yere batmış.
Canım işte bunlarla yanmıyor tüm vücüdüm yaralarla dolu. Hergün onu bulamıyorum diye kendime verdiğim yaralar işte vücudumda duruyor".
*
Yerden kalkıp cam kırıklarını vicüdumdan çıkardım. Kanlar akıyordu haliyle.
Odama çıkıp sıcacık suyla mikropların ölmesi için temiz bir duş aldım. Çünkü kendimi çok kirli hissediyordum lisa sürekli içtikten sonra duş almamı istiyordu.
Ve ben onu unutamadığım gibi bunlarında unutmadım. Kahretsin artık hayatıma devam etmem lazım.
Eski hayatıma devam edeceğim. İdollüğüme eski jjk olmak istiyorum ama bunu ona yaparsam vicdanım rahat edemez. Belki, onu idol olunca bulurum belki. Hayatım bana bu şansı tanımışken ondan ayrılacağımı düşünemiyorum. Dayanamıyorum, kanlar, yaralar canımın sürekli yanması çok acıtıyor.

Kalbim dayanılmaz bir şekilde kan kusuyor resmen ama, bu beni daha hırslandırıyor onu aramam için ama artık bu idollükten başka şansım yok aşkımı"kankayan bir iz olarak kalbime gömücem" çünkü bundan başka şansım yok.
Kanlardan kurtulup etrafı toparladım.
Ve içtiğim için uykumu tam anlamamıştım.
"aslında 3 yıldır uykumu alamıyorum"
Çünkü onsuz yapamıyorum..
15 oyy

İmmirital Love TraceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin