Ls:Uyandığımda ilk iş ailemin evine gitmek oldu. Ailem varlıklıydı.Ve onu benden almalarının borcunu bana ödemeleri lazım. Ama onlar bunu asla unutturmayacağım onların lisa gibi bir kızları yok. Bu eve sadece borcumu almaya geldim. Babam belki onu bulmama yardımcı olabilirdi. Kapılarının önüne gldiğimde tereddürdeydim,hala bu evdemi kalıyorlar, yaşıyorlarmı. Onlardan en kadar nefret etsem bile onlar benim ailem. Kapıyı çaldığımda kapıyı annem açtı. İçimde adeta 4 yıl sonra bir umut ve sevinç girdi.
***
-Buyur kızım ne istedin.
"kızım demesini bile özlemiştim annemim."
-Gerçekten tanımadınmı."demem ile yüzünde bir tebessüm belirdi annemin sanırım beni hatırlamıştı."
-Li-lisaa!!!
-Lisa ya aşkı için evden kaçan kızın!!"hızlıca bana sarılarak ağladı.Göz yaşları üzerimdeki incecik tişörtü ıslatmıştı."
-Annem: kızım, nerdeydin kızım. Sensiz ben neler çektim biliyormusun?
"onu kendimden uzaklaştırıp gözümden akan yaşlarla."
-Peki anne siz beni jungkook'tan ayırırken neler çektiğimi biliyormusun? Bilemessin, onun için yapmadığım şey kalmadı.
"kollarımı açarak kestiğim yerleri gösterdim."-bunlar kadar acı çekmemissindir sanırım. Bazıları geçti. Bak işte esernizden mutlumusunuz. Bunların hepsi sizin yüzünüzden. Bak daha var açayımmı?
Hepsini siz bana yaptınız. Beni ondan ayırarak beni kaybettiniz."hıçkırarak ağlıyorum. Ama onların umrunda değil. Çünkü jungkook onun düşmanının oğlu."
~Benim ona verdiğim değer kadar siz bana değer vermiyorsunuz. Çünkü siz beni 4 yıldır ne çektiğimi bilmiyorsunuz, yoruldum yaşamaktan bıktım!!
"anneme sıkı sıkı sarılıp diz üstü çöktüm."
~Ne olur onu bulmaya yardım edin. Ne olur onu bulduktan sonra hayatım kaldığı yerden devam edeceğim. Hayatıma gülerek mutlu bir şekilde yeni bir sayfa açacağım. Eğer mutlu olmamı istiyorsan bunu bana borçlusun.
-elbette kızım, senin mutlu olmanı çok istiyorum.
Ama bunu ben yapamam baban bulabilir yeterki sen gül. Kızım hadi gel içeriye incecik giyinmissin hadi gel içeriye."İtiraz etmedim. Çünkü sıcak bir yere çok ihtiyacım var. 4 yıldır sıcak, soğuk bir yer bulamadım. İçeriye girdim"
25 oy (bu bölümü yeni yazdım yani değiştirdim. Çok emek verdim. Ne olur oy verin.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmmirital Love Trace
RomanceTanrının onları birleştireceği akıllarına dahi gelmezken göz göze gelmişlerdi... Başlangıç 12.01.2021... ---------------ölüm tarihi-----------