™~20.bölüm™~ Jk(Günlük)

188 126 22
                                    

Jeon jungkook.               ~Günlük~

Evet bebeğim yine acılarımı bu boş günlüğe yazacağım. Sensiz geçen günlerim her gün acı veriyor.
Sensiz daha fazla ne kadar acı çekerim bilemiyorum. Ne zaman ölüceğimide bilemiyorum.
Sensiz kaldığım hergün ölümle mücadelede ediyorum, ama ölmek acı çekmekten daha kolay lalim. Ama yaşıyorken hayatıma devam etmek zorundayım. İdollüğüm yaşamam için bir sebep lisa. Seni hep arıyacam.
Çünkü sensiz hayatım koca bir boşluk ve ben o boşlukta sensiz ne kadar yaşarım bilmiyorum.
***
(Günlüğü kapatır)
Evet lisa sana bugünlük bukadar yazdım. Çünkü hayatım acılarım ile, bukadar yazmama izin veriyor. Sensiz kalamıyorum. Seni göz ardı edemiyorum. Çünkü seni göz ardı edince kalbim acıyor, acılarım sızlıyor.
Geçen acılarımız bizi dahada vicüdümda sızlıyor, çünkü seni bulamama endişesi ile yaşıyorum.
Birbirimize veda etmedik,birbirimizi bulma sözü ile ayrıldık. Ama ne ben onu bulabiliyorum, neden o beni.
***
Ben bu hayata kaç yaşında ve daha ne kadar acı çektikten sonra veda ederim bilmiyorum. Hergün bu sözleri söylemekten bıktım. Canımın acımasından, kalbimin sonu gelmez boşluğundan, seni bulamıyor olmam. Herşeyin böyle üst üste geldiğini bende bilmiyorum. Hayatın tanıdığı güzel şanslar asla bizi bulmuyor. Hayat bizi sürekli sonu gelmez bir çukura sürüklüyor.
Hayatımdan bunaldım. Ama ölmekten korkuyorum, ölürsem ya beni bulursa. Ölünce yine onu bulamamaktan, çok korkuyorum..
İşte yine bir gecem bunları kendime anlatmakla geçti. Kendimden başka kimsem olmadığı gibi düşüncelerimide kimsesiz birine anlatıyorum, kendime..
(Yatağıma uzanıp günlüğe sarılarak uyudum. Onsuz sonu  gelmeyen bir uykuya..)
^^~20 oy ~^^

İmmirital Love TraceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin