Tuana'dan devam
Çıkışta anka ve kutaylarla avm'ye gitme kararı aldığımızdan dolayı adımlarımı oyalanmadan okul çıkışına doğru atmaya başladım.
Kapının önünde durmuş kaldırıma bakan özgür'ü gördüğümde açıkçası pek yanına gitmek istememiştim.
Gitsene lan
Çok kaba
Isınır sana nolcak
Denemekten zarar gelmez galiba
Yani, ölmezsinİç sesimle olan diyaloğumu kafamda bitirdikten sonra özgür'ün yanına gittim. Okul duvarına dayanırken ona bakıyordum.
"Selam" diyip gülümsediğimde gözleri gözlerimi buldu.
Karşılık vericek diye heveslenen ben göz devirmesini görmemle beraber sinirlenmişim. Bi cevap vermeden gözlerini ayakkabılarına dikerken aynı zamanda küçük bi alanda volta atıyordu.
Önüne geçtiğimde beni solluyacaktı ki tekrar yürümesini engelledim.
Soğuk ve duygu içermeyen sesiyle "Çekilsene kızım" dediğinde kaşlarım dahada çatıldı.
"Ben sana bir şey dediğimde beni görmezden gelemezsin?"
"Neyim olarak söylüyorsun bunu?"
"Ben-"
Takılıp kalmasana aq
"Sen? Birazdan ıı falan diyip kekelemeyede başlarsın? Gözün korktu tabi."
Yumruğumu sıkarken en öfkeli bakışlarımı ona gönderiyordum. Kafasını eğip boynu benim boyumla eşitledi.
"Bak bana bulaşma derim, canını sıkarım küçük kız"
Bana daha fazla bir şey söylemesine izin vermeden sıktığım yumruğumu yanağına geçirdim.
"Böylece boş yapman bitmiş oldu" diyip onun sinir olucağı bir şekilde gülümsemeye başladım.
Kafasını kaldırıp elini havaya kaldırdığında refleks olarak gözlerimi kapattım ve geri adım attım. Kaldırımdan aşağıya attığım adım boşluğa düşücekmişim gibi bi his vermişti.
Omuzlarımdan tutan elller beni kendisine çektiğinde düşmemiş olmamın sevincini yaşıyordum. Burnuma gelen parfüm kokusunun büyüsüne kapılmıştım..
Gözlerimi açtığımda özgür kollarını üzerimden çekti ve ben aramıza mesafe koydum. Yere bakıp saçlarımın yüzümü kapatmasına izin veriyordum çünkü az önce olandan sonra bir saniye falanda olsa göz göze gelmemiz kızarmama neden olmuştu.
"Ben demiştim bir ship meselesi diye" derken yanımıza gelen denis'e baktım.
T-bi odun meselesi
K-vurdu gol olduuu
Ö-kutay seni bayadır dövmüyorum kanka
K-kıyamıyosun bu minnoş tipe, anlıyorum
D-kaşınıyorumdur;
K-haha çok komik
Diğerlerini dinlemeyi bırakıp bize doğru gelen Orkun Vildan ve Gurbet'e gülümsedim.
G-ay bu kerizler tuanaşkımı darlıyolardır
K-ben mi? Keriz mi? Arkadaş olduğumuzu sanıyordum
G-arkadaş olduğumuz keriz olduğun gerçeğini değiştirmez gülüm
D-gurbet favorim lan
G-tşk tşk
O-teşekkürler diyemiyorsun sanırsam
G-en azından ona buna kaba dayılık taslayıp bir kırk beş bi kızdan kurtulmak için özür dilemiyorum
V-orkun konuştukça batıyosun kanka
D-batmadı öldü sesi çıkmıyor
O-övövöv
T-anka nerde
Orkun soruma yanıt olarak "aha geliyor" diyip bize doğru koşan anka'yı gösterdiğinde aklıma gelen fikirle beraber sırıtmaya başladım.
Gurbet'e bakıp resmen yüz ifadelerimle aklımdaki fikri anlattım. Önümüzde duran kutay'ı ikimiz bir arkasından anka'ya doğru iktirdiğimizde düşmemişti bile. Fakat anka düşmemek için kutay'a sarılmıştı ehehe
D-lokman ver oğlum müziği
G-lokman yok idare bende; aşkından yanaam yanaaammm yanaammm kül olaaammm!
D-evet arkadaşlar gördüğünüz gibi yüzyılın en şefkatli sarılışına tanıklık ediyoruz
Anka kutay'dan ayrılıp geri çekildi ve yürümeye başladı.
A-boş yapmayın.
Ö-geyiğiniz bile çekilmiyor.
G-bu ne mal çocuk ha
T-mutluluğa alarjisi var arkadaşın
D-arkadaş deme lazım olur
K-abovvv
Ö-kes kes!
Ortama huysuz ama tatlı-
Tatlı? Aynen kanka.-_-
Of! Of! Araya girme bi.Heh, tatlı özgür'ün huysuzluğu yüzünden son bulan sohbetimizle beraber hepimiz otobüs durağına doğru ilerlemeye başladık. Bunlar burda böyleyse avm'de ne denli eğleniriz aklım almıyor...
🌫️🍀
Hepinizi sevgi seline boğuyor ve mutlu yılar diliyorum aşklarım!
MUUAHHSSS! ❤️🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anka |Yarı Texting
Teen FictionBilinmeyen numara: Yalandanda olsa, ne güzel güldün o akşam bana