🌫️
Anka'dan devam
Tamamdır her şeye başlı başına bakalım.
Okula giden normal ve fazla küfreden bi lise öğrencisiyim vesaire. Biri bana yazıyor gerçekten aşık falan ama aşk denen şeye inancım yok tabi...
Anonim olsada sözlerine, kokusuna ve yüzünü görenediğim ona aşık oluyorum. Wow cidden bi aptalım. Ona söylediklerimi düşündümde..
Ov kendimden soğudum, utançtan yerin dibine gömülebilir miyim? Herneyse bazı şeyleri elimde tutmam gerektiğini farkediyorum ve çabalıyorum. Sonuç olarak hayatımın aşkını bulduğumdan eminim. Mutluyum.
Vay canına, bunun yanı sıra Orkun onu cidden mutlu eden bi kızla beraber. Bizim sayemizde sanıyodum çünkü baya çabaladık.
Fakat gel gör ki bize anlattıkları farklı.
Meğersem Gurbet gibi mükemmel bi kız bizim salağa platonikmiş bi süredir. Bizim salak, yani Orkuncuğumuz Gurbetle okul cezasına kalmış. Ne ara oldu bilseydim keşke. Okula kitlerdim ne güzel.
İşte sonra bunlar AVM de yalnız kaldıkları gün baya bi sohbet etmişler. Zaaflar, zevkler falan derken bi bakmışlar anlaşıyorlar.
Orkun huysuzluğunu kenara bırakınca çıkma teklifi etmiş zaten.
Bizim Özgür Tuana'ya aşık..
Hatta hayır baya baya yanık aq tutulmuş misali.
Ya da tutuşmuş. Tam emin değilim ama büyük ihtimal tutuşmuştur çünkü o bir odun.
Bu konuyu Orkun ve Kutay ile konuştuk, bir kaç haftadır seviyormuş. Ama asla ama asla belli etmemesi can sıkıcı.
Kıza şarkı sözleri yazmış inanabiliyor musunuz?
Bizim odun Özgür ve şarkı sözü yazmak.
İşte aşk bir şeyleri değiştirebiliyor sanırsam. Hatta şarkı;
Bilir misin, imkansıza tutulmayı..
Bi ben var içimde, bağımlı senin kalbinin güzelliğineSadece konuş çünkü dinliyiceğim.
Bilmiyorsun ama dediğin her kelime benim için bir melodi güzel çiçeğim...Nınını falan diye başlıyor. Bence fazla romantik lan.
Ya da şaşkınım hâlâ inanmıyorum bunu yazabildiğine.
İşte onun dışında Vildan bizim sap gururumuz. Kızı asla biri ile yakıştıramıyorum. O da zirve tek kişilik ne sandın' diyip havalanıyor. Göz deviriyorum bende napim.
Bütün olan biteni kafamda canlandıran ben napıyorum peki?
Tabii ki de canım Ünal hocamın geometri dersinde uyumaya çalışıyorum.
"Pişt? Lan" diye fısıldayıp kolumu delicek gibi dürten Orkuna bakıp kaş göz yaptım.
Tahtayı işaret ettiğinde küfür edicektim ki Ünal hocacığımle göz göze geldim. Bu adam beni bi salmadı, kahretsin.
"Yine uykunuzu alamadınız galiba hanfendi"
Ayağa kalkıp eli saçıma geöirdim ve geri attım.
"Hocam sormayın, sınıfınızda tam uyumalık. Bi mayışmışım.."
Vildan bana oturduğu yerden 'salak' der gibi bakarken ben sırıtmakla meşguldüm.
"İyi o zaman, birazda tahtadaki soruyu çözerken uyu bakalım küçük hanım" diyişine "hay hay" dedim ve tahta kalemini elime aldım.
Basit bi denklem olmasa neyse
Yine adamın portresini çizme de
Yok be.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anka |Yarı Texting
Teen FictionBilinmeyen numara: Yalandanda olsa, ne güzel güldün o akşam bana