🌫️
Kutay'dan devam
"Anka bekle-"
Koşarak yanına gitmeyi hedeflerken ayağıma takılan çelme ile dengemi kaybettim. Yere düşmekten zor kurtulurken Begüm'ün "tüh ayağım takıldı" diyişini duydum.
Üstüne yürüken "asıl benim ayağım boka bastı aq bi siktir git!" diyerek sesimi yükselttim.
"Noldu ya çok mu üzüldün. Boşver sen kutay değil misin? Bir kız gelir diğeri gider"
"Begüm." dedim uyarıcı bi ses tonuyla.
"Efendim canım?"
"O kızdan uzak duracaksın. Yanına yaklaşmayı geçtim telefonla falanda sakın iletişime geçme. Kızın aklına girersen ya da onu üzücek bir şey yaparsan var ya-"
"Naparsın? Öldürür müsün beni" diyip gülmesine dahada sinir olmuştum.
Yaklaştım ve "sana beni hiç tanımamış olmayı diletirim." dedim. Geri çekildim, hızlıca okula girip üst kattaki sınıfıma yöneldim.
Kız hayatıma girdiğinden beri tam bir baş belasıydı.
Anka'dan devam
Sınıfa girdiğimde sıramın üstünde duranlara baktım.
Hediye aynen evet. Sanki bem istiyorum senin hediyeni.
Çikokatalar ve kutuyu yan sırama iktirip yerime oturdum. Kafamı sıraya yasladım. İç çektim.
Neden bu triplerdeydim ki?!
Çünkü kabul etmek istemesende ona karşı bir şeyler hissediyorsun
Bi git başımdan.Telefonumu açtığımda dün geceki sohbette kaldığını farkettim. Durduk yere sinirim bozuldu. Okumaya başladım.
∵
05487(...):selammm
Anka:kutay yeter
Anka:başka hat almana gerek yoktu aq
Anka:sıktı bu bilinmeyen konusu
05487(...):kutay değilim
Anka:ha ha, başa mı alıyoruz?
05487(...):vay kutay senide mi bu teknikle tavladı
Anka:anlamadım?
05487(...):anlamazsın
05487(...):begüm ben, kutay'ın sevdiği kız
05487(...):sende aldatılan oluyorsun galiba..
05487(...):evet evet öyle oluyorsun
Anka:ne saçmalıyorsun?
05487(...):bir kaç ay önce kutay bana anonimden yazdı. Ama ne yazmak görücektin var ya şiir misali
Anka:wtf
05487(...):daha başındayız sakin
05487(...):bana aşıkmış... Seninle konuşucağını söylüyordu tabi ama bana tek dediği neydi biliyor musun?
05487(...):"kızın duygularıyla oynarım sonra öpmeden bile aşağılarım. Zaten seni seviyorum minik serçe'm" demişti
Anka:ayn
05487(...):ow noldu? Üzüldün mü?
05487(...):yoksa sanada mı minik serçe derdi? Dediyse şaşırmam qpzmwğmĞs
Anka:ne istiyorsun amk
05487(...):üzülmemen için uyarıyorum canım
05487(...):bana aşık hâlâ beni seviyor ama unuturum belki diye sana yazıyor işte
05487(...):sen en iyisi engelle ve iletişimini kes
Anka:sanane amk
05487(...):ne demek banane?
Anka:sevgilimle aramdan sanane?
Evet gaza gelip bunu yazmam... Mükemmel.
05487(...):sen bağlanmışsın baya...
05487(...):yarın ve ya başka bir gün bizi sarılırken falan görürsen üzülme olur mu:)
05487(...):yoksa ağlama mı demeliydim? (İletilmedi)
05487(...):PMSPEMWPGĞŞBÜHŞÜİJÜİJÜHİJÜUİİŞH (İletilmedi)
∵
Gözlerim dolmuştu.
Ama sinirden.
Tamam hee şey bir yana, Alışmıştım. Konuşmasına, sohbetine, sesine kokusuna... Bana aşırı iyi davranmasına ve sanki çok değerliymişm gibi hissettirmesine alışmıştım.
Çıkma teklifi etse kabul eder miydim bilmiyorum.
Fakat bu sabah gördüğüm ve dünkü mesajlaşmalar bana garip şeyler hissettirmişti. Ne olduğunu çözemediğim türden şeyler.
Korkuyordum aslında, en son birine güvendiğimde, hislerimi söylediğimde o denli kırmıştı ki beni. Bir daha birine güvenmek istemiyordum o şekilde.
Bir daha birine değer vermek istemiyordum.
Bunun için çok geç gibi? ' diyen iç sesime az da olsa hak verdim. Daha kabullenememiştim ve dışıma yansıtmıyordum.
Belki.. Belki de ben onu seviyorumdur...
🌫️🍀
Bölümleri standart yazıyorum ama sanki kısa gibi geliyor...
Bu ara yeni okul2 finaline baya kafa yoruyorum o yüzden pek uzatamadım. Yarından sonra bölümleri bir tık uzatabilirim belki. Ya da biri kısa biri uzun bazense sırf mesajlaşma olur diye düşünüyorum.
Neyse hepinizi seviyorum!
Muahs🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anka |Yarı Texting
Teen FictionBilinmeyen numara: Yalandanda olsa, ne güzel güldün o akşam bana