🌫️
"Vücudunuzdaki stresi azaltmak için yapıcağımız hareketlerin listesi var elinizde çocuklar"
Listeye gözlerimi pörtletip bakarken orkun "hocam ben burdan birini dövsem daha etkili olur" dedi.
Hoca onu kayde almadan başka şeyler anlatmaya devam ederken spor salonuna başka bi öğretmen girdi.
Bizim öğretmenle konuştuktan sonra içeriye b sınıfı girdi. Bi dakika nE
"Arkadaşlarınız bu derste bize eşlik edicek gençler. Sorun çukarmadan ikili halde guruplara ayrılın"
Orkunla gurup olmak için soluma döndüğümde kutay ile karşılaşmak aniden geri çekilmeme neden oldu.
"Selam minik serçe"
"Başka biriyle ol"
"Hayır"
"Beni çıldırtmak mı istiyorsun?"
"Hayır, bana aşık olmanı istiyorum" dediğinde bir elimle ağınızı kapattım.
"Orkun duyarsa seni doğrar gerizekalı"
Evet daha söylemedim
Dediğimi umursamadan göz devirdiğinde elimi ağızından çekip yanağına hafif vurdum. Geri çekilip yere oturdum.
"Şimdi koy elini vicdanına hakettiysem eyvallah..."
"Olum manyak mısın"
"Manyağın oldum"
"Of bi telefondan bi burdan.. Kötü olan tarafı burda engelleyemiyorum."
"Engel demişken hâlâ açmamışsın"
"Sanane aq"
"Çocuklar aranızda konuşmak yerine beni dinleyin." diyen hocacığımıza bakıp dinlemeye başladım.
"Şimdi takım arkadaşınız yani hafif olduğunu düşündüğünüz diz çöküp ayak bileğini tutucak. Diğer arkadaşınız ise bacağından kavrayıp sırtına alıcak. Binevi sırt çantası gibi"
Vildan "hocam bu ne biçim hareket? Allah için şınav falan çekelim" diye yakındı..
"Kızım sen şınav çek istersen buyur"
Hocanın bunu demesi üzerine daha fazla üstelemeyip orkun'un yanına geçti. Kıyamam vildanıma..
"Özgür tuana'nın yanına geç"
Hocanın dediğiyle beraber arkamı dönüp özgür'e baktım. Köşede öylece oturuyordu.
Özgür "hocam ders bana göre değil siz devam edin." desede hoca ısrar edip "geç yoksa performans notundan düşerim" dedi.
Yanına geçtiği kıza baktım. Adı tuana olsa gerek diye düşündüm.
Kız çok güzel lan
İç sesimle herkese yavşama vol1
Hayır hayır cidden çok güzelKutay'a arkamı dönüp ayak bileklerinden tutuğumda o da sırtını sırtıma yasladı.
"İçimden bir ses belimi kırıcaksın diyor"
"Sen bana güven güzelim"diye mırıldanıp kolunu kolumun arasından geçirip bacağımdan tuttu ve sırtını sırtıma yaslayıp ayağa kalktı.
"Belimi büküyosun şua-ağh"
"Tüy gibisin lan"
"43kilo kaldırıyosun şuan"
"Oha"
Hocam sizin eğitim anlayışınızı silkeyim bu ne biçim esneme yöntemi!?
"Hocam bi baksanız da insem?" dediğimde elindeki dosyaya bir şeyler not aldı.
"Kutay brakabilirsin oğlum"
Kutay kulağıma "birden bırkıyomuşum falan?" diye fısıldadığında kaşlarımı çattım.
"Bana bak zürafa tipli orangutan aweli, beni düzgünce indirmezsen o güzel yüzüne tırnaklarımı geçiririm."
"Bence kuş katile dönüşmeden halledebiliriz" diyip yere diz çöktü ve beni indirdi. Ben kendimi sırtüstü bi şekilde matın üstüne attığımda belim kırık gibi hissediyordum.
Allah ne belan varsa versin hocam
Kutay yanıma uzandığında "çaktırmadan notlara baktım tam hepsi güzelim" dedi.
E bu harekete tam puan vermezse gitsin bokuyla oynasın aq
"Tamam git."
"Bu ders beraberiz"
"Desene dertten kurtulamıycam"
"Kurtulursun kurtulursun, mesela okul çıkışı orkun'a iyi bak kiminle konuşuyor falan" dedi ve göz kırpıp yanımdan kalktı.
Wtf
Çalan zili duymamla beraber olduğum yerde doğruldum ve ayağa kalktım. Spor salonunun kapısında dikilen orkun'u gördüğümde koşar adımlarla yanına gittim.
Iyy ciddi mi?
"Orkun naber kankaa?"
"İyi" diyip kızla konuşmaya devam etti. Kızı alıp dövesim var.
Bu arada kız şu dedikodusunu yaptığımız salak irem
Ben orkun'un omzuna yaslanıp konuşmasının bitmesini beklerken irem beni çaktırmadan geri iktirip olduğum yere geçti.
"Napıyosu-"
"Canım benim çok yer kaplıyorsun, orkuncuğumu sıkıp duruyosun. Çekilmeni sağladım"
nE
"Kızım ayağını denk al o canım kelimelerini falan sana yuttururum"
"Öf erkek misin sen caniko? Kara kuru bi şeysin zaten. Orkuncum sen bunla nasıl bir gününü geçiriyosun hayatım. Kız çok itici yane"
Bu sözleri sabrımı taşıran son şey oldu.. Ve zaten tahn etmişsinizdir ne yaptığımı:)
🌫️🍀
Vote ve yorum atmayı unutmayın!
Muahs🍀❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anka |Yarı Texting
Teen FictionBilinmeyen numara: Yalandanda olsa, ne güzel güldün o akşam bana